خبرهای داغ:

راه‌اندازی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات در شاهرود

شاهرود_رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات در ورودی شهر‌های این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۶۷۲۶
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

راه‌اندازی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، مرتضی نظری، در چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شاهرود با اشاره به اهمیت ماندگاری مسافران، اظهار کرد: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات در ورودی شهر‌های این شهرستان هم‌زمان با ایام نوروز راه‌اندازی می‌شود.
او افزود: راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهر‌های شهرستان شاهرود، در توقف مسافران و کاهش تصادفات تأثیرگذار است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع) از اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان است.
نظری افزود: تمامی تأسیسات گردشگری و اقامتی شهرستان شاهرود، برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع) آمادگی کامل دارند.
فرماندار شهرستان شاهرود نیز در این جلسه گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا مسافران و زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع) با خاطره‌ای خوش از این شهرستان خارج شوند.
ابوطالب جلالی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان شاهرود برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مسافران و زائران تأکید کرد و افزود: نظارت بر تأسیسات گردشگری، اصناف، مجتمع‌های بین‌راهی و ... توسط دستگاه‌های ذی‌ربط به‌طور منظم و دقیق انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار