جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در مراسم روز مهندس:

مهندسان مسیر‌های پیشرفت کشور را با دانش خود هموار کردند

سردار دشتی در همایش روز مهندس که به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان بوشهر برگزار شده بود خاطرنشان کرد: پیشرفت های امروز کشور مدیون مجاهدت های جامعه مهندسین است.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۳۸
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

به گزارش پایگاه اطلاع ر سانی سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان بوشهر، جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در همایش بزرگداشت روز مهندس و رزمایش جهادگران فاطمی در سالن همایش شهدای نیروگاه اتمی بوشهر گفت: مهندسان مسیر‌های پیشرفت کشور را با دانش خود هموار کردند.
سردار دشتی با اشاره به وجود تحریم‌های دشمنان در کشور افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با هدف جلوگیری از پیشرفت کشورمان و مسیر انقلاب اسلامی از اوایل انقلاب تا به حال تحریم‌های بسیار متعدد و مختلفی را بر روی ما اعمال کردند، اما با روحیه جهادی و انقلابی مردم توانستیم همراه با کشور‌های پیشرفته جهان پیشرفت کنیم و خودمان را به سطح بالایی از علم و دانش برسانیم.
وی مهندسان را در دوران مقدس بسیار اثر‌گذار خواند و اذعان کرد: مهندسان کشور مسیر‌های پیشرفت را با دانش خود هموار کردند و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز اقدامات متعددی را برای پیشبرد اهداف در این دفاع نظیر ساخت پل‌های شناور، خاکریز‌ها و غیره... انجام دادند.
جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: مهندسان ایرانی به جهانیان نشان دادند که کشورمان هرگاه نیازی را حس کرد می‌تواند با پشتکار خود در مسیر برطرف کردن این نیاز‌ها بدون وابستگی به کشور‌های دیگر آن‌ها را برطرف کند.
سردار دشتی با اشاره به عملکرد‌های محرومیت زدایی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر افزود: سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ پروژه‌های بسیاری را بخصوص در بحث مسکن با کمک مهندسین بسیجی و جهادگر با الگوی اسلامی به اجرا درآورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار