آرزو هایی که محقق شد/

مددجویان موسسه خیریه امدادگران عاشورا کهگیلویه و بویراحمد به مشهد مقدس اعزام شدند

اولین کاروان زیارتی بیماران سخت درمان موسسه خیریه امدادگران عاشورا استان کهگیلویه و بویراحمد (یاسوج) پنجم اسفند ۱۴۰۱ از راه آهن شیراز به مشهد مقدس اعزام و پس از زیارت حرم امام رضا (ع) به استان بازگشتند.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۲۶
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

آرزو هایی که محقق شد/ مددجویان موسسه خیریه امدادگران عاشورا کهگیلویه و بویراحمد به مشهد مقدس اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج ،با هدف افزایش کیفیت زندگی و تقویت روحیه نشاط معنوی مددجویان، اولین گروه بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج به همت موسسه خیریه امدادگران عاشورای کشور، سپاه فتح و امور مددکاری موسسه خیریه امدادگران عاشورا استان کهگیلویه و بویراحمد، با همراهی تیم سلامت و مساعدت خیرین از روز جمعه پنجم اسفند ماه (سوم شعبان ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار) تا چهارشنبه دهم اسفند ماه 1401 به حرم رضوی در مشهد مقدس اعزام شدند.

مشهدالرضا میزبان بیمارانی بود که علی رغم شرایطی که بیماری به آن ها تحمیل کرده بود، امید خود را از دست نداده و برای شفاعت به حریم قدسی حضرت علی بن موسی الرضا آمده بودند.

یحیی فرزامی مدیر کاروان زیارتی مددجویان امدادگران عاشورا کهگیلویه و بویراحمددر پایان  این سفر معنوی ضمن ابراز قدردانی از اعضای تیم اجرایی و تمامی بانیان این سفر زیارتی، از همراهی بیماران در این سفر تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که با مساعدت خیرین و حامیان، امکان زیارت برای سایر بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج در استان فراهم شود.

گفتنی است، موسسه امدادگران عاشورا در سال 1381 در کشور تاسیس شده است و منشا خدمات و برکات فراوانی برای بیماران سرطانی و سخت درمان در سراسر کشور است .

 

ارسال نظرات