انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاکدشت

اشتغال ۲۰۰ نفر از زندانیان پاکدشتی درمؤسسات گل وگياه

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاکدشت از اشتغال ۲۰۰ نفر از زندانیان پاکدشتی درمؤسسات گل وگياه و ديگر مشاغل خبر داد
کد خبر: ۹۴۹۶۴۶۳
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی انجمن حمایت از زندانیان پاکدشت، محمد کردبچه مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاکدشت بر ضرورت توسعه برنامه‌ریزی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای زندانیان تاکید کرد و افزود: مهارت آموزی و اشتغال در زندان یکی از مهمترین برنامه های اصلاحی و تربیتی برای کاهش آسیب های اجتماعی حین تحمل حبس و پس از آزادی است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاکدشت افزود: انجمن حمایت از زندانیان با حمایت دستگاه قضائی شهرستان و تلاش‌های دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت جناب دکتر حسن پور توانسته برای بیش از ۲۰۰ نفر از زندانیان رأی باز ایجاد شغل كند.

محمد کردبچه ادامه داد: این زندانیان با گذراندن کلاس‌های آموزشی و گرفتن گواهینامه، در این گلخانه و دیگر مؤسسات مشغول به فعالیت هستند که در این گلخانه ۳ روز در هفته بانوان و ۳ روز آقایان مشغول می‌باشند.

وی خاطرنشان شد: باید ضمن تعامل با بخش‌های خصوصی، نهاد‌ها و ادارات مرتبط، با شرایط قانونی برای اشتغال مولد زندانیان فراهم کرد و از همه ظرفیت‌ها در راستای کمک به زندانیان و کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان پاکدشت پایتخت شهر گل و گیاه کشور شناخته شده است.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار