خبرهای داغ:

دیدار جانشین دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه با پایوران خرمشهر

جلسه سخنرانی حجة الاسلام توکلی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در جمع بسیجیان و پایوران ناحیه خرمشهر به مناسبت اعیاد شعباتیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۵۶۱۱
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خرمشهر؛ حجة الاسلام والمسلمین توکلی، جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر"عج" در جمع پایوران و بسیجیان ناحیه خرمشهر به مناسبت ایام ولادت بلسعادت سید وسرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام وروز پاسدار و سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و سالروز ولادت حضرت سیدالساجدین امام علی بن الحسین علیه السلام سخنرانی مبسوطی ایراد نمود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر"عج" خوزستان با تبریک ایام الله ماه شریف شعبان المعظم، به ابعاد مقام، شخصیت و جایگاه این بزرگوارنی که این ماه شعبان را از همه ی ماه‌های سال متمایز نموده یعنی آقا اباعبدالله الحسین، قمر بنی هاشم و حضرت زین العابدین علیهم صلوات الله اجمعین مطالبی را عنوان نمودند.

حجةالاسلام توکلی در بخشی از سخنان خود افزود: حضرت عباس سلام الله علیه معصوم نبود، اما به قدری جایگاه و مقام نزد اهل‌بیت پیدا کردند که اهل‌بیت با عنوان "بنفسی انت" آن جناب را مورد خطاب قرار می دادند. اهل‌بیت سلام الله علیهم ایشان را نافذالبصیره می دانستند، یک شخصیت فوق العاده اهل بصیرت و ولی شناس و مطیع امام و مولای خود که تحت سخت ترین شرایط رهنمودها و خواسته های امام و مولای خود را بر نفس خویش مقدم می دانستند.

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر روز جانباز را به همه جانبازان انقلاب اسلامی تبریک گفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار