خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛  

امیدآفرینی سرلوحه کار مسئولان و بسیجیان آبیک قرار گیرد

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک گفت: با توجه به تلاش دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم، لازم است امیدآفرینی و ایجاد نشاط در دستور کار مسئولان و بسیجیان شهرستان آبیک قرار گیرد. 
کد خبر: ۹۴۹۵۱۰۵
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ مهدی صادقپور در مراسم گرامیداشت روز پاسدار که در مسجد ولی عصر (عج) شهر آبیک برگزار شد، با اشاره به نامگذاری روز میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار از سوی حضرت امام اظهار کرد: این نامگذاری، بار مسئولیتی بسیاری را بر دوش سپاه پاسداران قرار داد که رشادت ها و ایثارگری‌های پاسداران و بسیجیان از اول انقلاب تاکنون و در حوادث و برهه های مختلف بیانگر نقش آفرینی مطلوب آنان بوده است. 

وی تشییع میلیونی پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی را بیانگر دلدادگی و علاقه ملت ایران به مکتب ایشان و سپاه پاسداران دانست و تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «از سپاه راضی هستم اما قانع نیستم» باید گفت که این فرمایش رهبر فرزانه، مهر تاییدی بر فعالیت سبزپوشان نظام اسلامی است که مایه افتخار سپاه است. 

صادق پور خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران همواره در راستای هشت فرمان تاریخی امام گام برداشته و در تمام مراحل به این هشت فرمان توجه داشته است. 

وی اذعان کرد: بعد از اعلام بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای بیش از ۶۰۰ برنامه متنوع بر دوش سپاه پاسداران نهاد شده است.

 این مسئول نظامی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ بسیجی در مسابقات قرآنی و سطوح شهرستانی، استانی و کشوری شرکت کرده و در این سطوح حائز رتبه شده‌اند. همچنین در جشنواره مالک اشتر برخی از پاسداران موفق به کسب مقام شده بودند. 

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک افزود: تمام تلاش دشمن این است که در بین مردم یأس و ناامیدی ایجاد کند که برای ایجاد امید و نشاط باید در جامعه تلاش کرده و مسئولان و بسیجیان شهرستان آبیک باید برای امیدآفرینی گام های موثری بردارند. 

در پایان از فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک، پاسداران، هادیان سیاسی، پایگاه های مقاومت بسیج، برگزیده های مسابقات قرآنی و بسیجیان برتر و موفق ترین رده های سپاه در جشنواره مالک اشتر در مسجد ولی عصر (عج) شهر آبیک تجلیل شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار