به مناسبت اعیاد شعبانیه صورت گرفت؛

توزیع 300 بسته سبد غذایی در محلات کم برخوردار زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، هلال احمر زنجان 300 بسته سبد غذایی برای خانواده های نیازمند در محلات کم برخودار این شهرستان توزیع کرد.
کد خبر: ۹۴۹۵۰۲۸
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

توزیع 300 بسته سبد غذایی در محلات کم برخوردار زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، دکتر سید قاسم موسوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هلال احمر طرح پویش "هلال رحمت" را با هدف كمک معیشتی به اقشار بی بضاعت، ترويج فعاليت های خيرخواهانه و عام المنفعه با همکاری پرشور خیرین و داوطلبان در استان زنجان اجرا می کند.

وی اظهارداشت: هلال احمر شهرستان زنجان300 بسته سبد غذایی و معیشتی را به ارزش سه میلیارد ریال در بین خانوارهای نیازمند در محلات کم برخوردار توزیع کرد. مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این سبدهای غذایی با همکاری و تلاش های معاونت داوطلبان و امداد و نجات هلال احمر استان و هلال احمر شعبه زنجان تهیه شد.

موسوی اظهارداشت: مرکز خیریه حضرت ابوالفضل(ع) زنجان و خیر هلال احمر استان علیرضا عباسیون نیز در تامین بخشی از اقلام این سبدهای غذایی همکاری کرده اند. وی ادامه داد: هربسته غذایی تهیه شده، شامل یک کیسه برنج 10 کیلویی، یک عدد مرغ، 2 عدد رب گوجه، یک بسته خرما و سه عدد روغن خوراکی پخت و پز بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، داوطلبان طرح ملی پویش هلال رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اجرا می کند. موسوی خاطرنشان کرد:  روند تهیه و توزیع بسته های غذایی برای خانواده های کم برخوردار استان زنجان در ماه مبارک رمضان نیز انجام خواهد شد.

وی یادآوری کرد: در دهه فجر امسال نیز بسته های غذایی در شهرستان های ماهنشان و طارم با همکاری خانه های هلال برای خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار