فرمانده سپاه الغدیر عنوان کرد:

اهدا ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان یزدی همزمان با اعیاد شعبانیه در یزد

به مناسبت اعیاد شعبانیه ۴۴ سری جهیزیه توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد به نوعروسان یزدی اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۹۵۰۲۲
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: همزمان با میلاد امام حسین (ع) روزپاسدار و اعیاد شعبانیه و البته به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سپاه الغدیر استانی یزد اهدا ۴۴ سری جهزیه به نوعروسان نیازمند یزدی را آغاز کردیم.


زارع کمالی افزود: یکی از ماموریت‌های سپاه مردم یاری و مردم داری هست که در ذیل این فعالیت‌ها یکی از اقداماتی که میتوانیم در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن انجام دهیم بحث ترویج سبک زندگی و ترویج زندگی ایرانی اسلامی است که در همین راستا سپاه الغدیر استان اقدام به تهیه ۴۴ سری جهیزیه نموده است.

وی خاطر نشان کرد:این جهیزیه‌ها از سوی خیرین جهادگراستان تامین شده و هر سری ۱۰ قلم از اجناس ضروری و اصلی جهت آغاز یک زندگی آرام است گه البته تمام جهیزیه از کالای ایرانی تامین شده است


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه افزود: در بحث‌های اقتصادی کار‌های خوبی از سوی سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در جهت محرومیت زدایی انجام گرفته که مهمترین آن‌ها پس از اهدا جهیزیه ایجاد اشتغال خانگی و حمایت از کسب و کار‌های خرد می‌باشد.

سردار زارع کمالی همچنین عنوان کرد: شناسایی افراد نیازمند درجامعه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی انجام می‌پذیرد چرا که بسیجیان از دل مردم و در متن جامعه هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار