جهانبخش کریمی در گفت‌وگو با بسیج:

در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی باید ثابت قدم باشیم/هر جا اسلام نیاز داشته باشد، در خط مقدم حضور پیدا میکنم

جانباز دوران دفاع مقدس گفت: با همین وضعیت با ویلچر در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس جهت تفحص پیکر شهدا حاضر شدم و الآن هم هر جا انقلاب و اسلام نیاز داشته باشد، در خط مقدم حضور پیدا خواهم کرد.
کد خبر: ۹۴۹۵۰۱۴
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

سردار جهانبخش کریمی

سردار جهانبخش کریمی موموندی از جانبازان دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: بنده در سال ۶۷ در عملیات مرصاد جانباز شدم. جهاد و شهادت یکی از راه‌های رسیدن به خداست و حفظ روحیه جهاد و شهادت، استمرار اسلام و انقلاب اسلامی را به همراه دارد. وی افزود: تا مادامی که حق و باطل وجود دارد، راه جهاد و شهادت باز است و شهادت، منتهی‌الیه خوبی‌هاست.

وی جانبازان را شهدای زنده برشمرد و تصریح کرد: مجاهدان راه خدا، سر از پا نمی‌شناسند و در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند. امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به زیبایی جایگاه جانبازان را بیان فرمودند که مجاهدان راه حق، شور را با شعور آمیخته می‌کنند.

جانباز دوران دفاع مقدس ادامه داد: عقیده و باور انسان را به سر منزل مقصود می‌رساند. ما هم باید بصیرت خود را حفظ کنیم و در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، ثابت قدم باشیم.

استاد دانشگاه اظهار کرد: با همین وضعیت با ویلچر در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس جهت تفحص پیکر شهدا حاضر شدم و الآن هم هر جا انقلاب و اسلام نیاز داشته باشد، در خط مقدم حضور پیدا خواهم کرد.

ت-۲۶۲۳

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار