خبرهای داغ:

بسیجیان پایگاه امام حسین (ع) سرخه در قرارگاه نوروزی اردوهای جهادی شرکت کردند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) از حضور پرشور بسیجیان پایگاه در قرارگاه نوروزی اردوهای جهادی شهرستان در جهت پاکسازی پلیس راه سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۹۷۰
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک شعبان و اعیاد فرخنده آن، فضا سازی و آذین بندی فضای بیرونی مسجد امام هادی (ع) و پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) توسط بسیجیان پایگاه انجام شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک این ایام اظهار کرد: نسل امروز باید نسبت به معصومین و امامان ما شناخت کافی و درستی داشته باشند و ما امروز موظف به معرفی شخصیت و جایگاه والای آن ها هستیم و باید در عزاداری ها برای آن ها سوگوار و در مراسم های میلاد آن ها مسرور باشیم.

او افزود: در این راستا ایستگاه صلواتی همراه با پخش بادکنک و شربت به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) توسط بسیجیان پایگاه امام حسین و جمعی از خادمیاران خدمت رضوی در فضای بیرونی پایگاه انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: پارچه نویسی این حدیث مبارک پیامبر اکرم (ص)، «حسین منی و انا من حسین» توسط کارگروه فرهنگی پایگاه انجام و بر سدر پایگاه نصب شد.

امامی بیان داشت: جشن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) همراه با مدیحه سرایی حجت الاسلام و المسلمین پیوندی امام جماعت مسجد و مداحی مداح اهل بیت (ع) همراه با پذیرایی از نمازگزاران با همکاری بسیجیان پایگاه انجام شد.

او خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه در ویژه برنامه قرارگاه نوروزی اردوهای جهادی شهرستان سرخه حضور یافته و نسبت به نظافت و پاکسازی پلیس‌راه و زائر سرا سرخه اقدام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار