حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی در جشن روز پاسدار:

توطئه‌های بازرگان و بنی‌صدر، با اقدامات سپاه خنثی و بی‌اثر شدند/ اپوزیسیون‌شدن برخی مسئولین، از مصادیق «مظلومیت نظام» است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی، توطئه‌های بازرگان و بنی‌صدر از جمله حوادثی بودند که مشکلاتی را برای انقلاب ایجاد کردند اما با اقدامات سپاه، همه آن‌ها خنثی و بی‌اثر شدند.
کد خبر: ۹۴۹۴۹۵۹
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

تمام توطئه‌های تاریخ انقلاب را سپاه به خوبی خنثی کرده است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در جشن روز پاسدار که در مجتمع ۵ آذر برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های مختلف ضد انقلاب اسلامی اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی، توطئه‌های بازرگان و بنی‌صدر از جمله حوادثی بودند که مشکلاتی را برای انقلاب ایجاد کردند اما با اقدامات سپاه، همه آن‌ها خنثی و بی‌اثر شدند. وی افزود: بازرگان در ابتدای انقلاب خواهان تداوم ارتباط با آمریکا بود و بنی‌صدر به خوبی در زمین آمریکا بازی و منافع آن‌ها را تامین می‌کرد.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به چگونگی رسیدن بنی‌صدر به ریاست جمهوری با سلاح مکر و فریب گفت: دستور بنی‌صدر برای بمباران بالگرد‌های حادثه‌دیده آمریکایی در صحرای طبس و نابودی اسناد مهم داخل آن، از جمله مصادیق همکاری پنهان بنی‌صدر با آمریکایی‌ها بود.

وی با اشاره به مظلومیت جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: از جمله مصادیق این مظلومیت این است که برخی از مسئولا آن، در برخی برهه‌ها در نقش مخالف و اپوزیسیون ظاهر می‌شوند.

حجت‌الاسلام رضایی تاکید کرد: همه توطئه‌هایی که از ابتدا، انقلاب را تهدید می‌کرد، با حضور سپاه خنثی و نقش بر آب شده است. وی گفت: اگر شهدا و پاسداران از جمله حاج‌قاسم سلیمانی عزت و آبرویی دارند، به برکت امام و رهبری است. برای تداوم این مسیر، تبعیت از رهبری را باید سرلوحه کار‌هایمان قرار بدهیم.

وی همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رهبر انقلاب در این بیانیه، به موضوع توجه به جوانان تاکید دارند و علت آن هم شجاعت جوانان است که می‌تواند رفع‌کننده مشکلات باشد. 

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان علیه کشور تصریح کرد: اغتشاشات اخیر که دشمن به آن امید بسته بود، به خوبی مدیریت شد و دشمن در آن ناکام ماند.

وی گفت: مردم مشکلات و برخی نارسائی‌ها را به خوبی می‌بینند، اما به علت بصیرت توام با معرفت، از انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنند که نمونه آن را در اغتشاشات گذشته دیدیم. مردم با حضور گسترده خود در روز ۲۲ بهمن، خواسته دشمن را در این اغتشاشات که جدائی بین امت و امام جامعه بود، ناکام گذاشتند.

حجت‌الاسلام رضایی همچنین با اشاره به ۸ سال دفاع‌مقدس و حضور مردم در این عرصه، گفت: در این ۸ سال علاوه بر حضور دو ابرقدرت آمریکا و شوروی، چین و اروپا و تمام کشور‌های عربی به غیر از دو کشور لیبی و سوریه نیز حضور داشتند اما حضور مردم ایران، تعیین‌کننده بود.

وی با اشاره به اینکه اسلام، مردم و امامت و رهبری ۳ رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: شجاعت، آشنائی با معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام، تواضع، تدین، تلاش زیاد، گذشت و ایثار، علاقه به ملت و ایران، مطیع امر فرمانده بودن، خادم اسلام، سربازی برای ولایت و فرزندی برای ملت، از جمله خصوصیات مبرز پاسداران انقلاب اسلامی است که تبلور آن را در چهره حاج‌قاسم سلیمانی، سردار سید محمد حجازی، شهید احمد کاظمی و شهید محلاتی می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

ت-۸۹۹۱ 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار