سردار کرمی:

سپاه مولود انقلاب اسلامی است/پاسداران؛مدافعان حقیقی ارزش های انقلاب

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل بحران‌ها با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۲۴
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

سپاه مولود انقلاب اسلامی است/پاسداران؛مدافعان حقیقی ارزش های انقلاب

سردار جهانبخش کرمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل بحران‌ها با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت.

وی با اشاره به نامگذاری ولادت امام حسین (ع) به‌روز پاسدار توسط امام خمینی (ره)، عنوان کرد: این نامگذاری به این معنی است که سپاه باید امام حسین‌وار از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کند و این کار را تا به امروز به‌خوبی انجام داده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه وظیفه اصلی سپاه پاسداران، حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی است و تشکیل چنین نهادی در آن دوران که نیروهای نظامی با گسیختگی مواجه بودند، ضرورت داشت، افزود: بعد از تحمیل جنگ از طرف آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، صدام و سایر کشورهای دخیل در جنگ تحمیلی سپاه وارد عرصه دفاع مقدس شد.

وی بیان کرد: سپاه و بسیج در دفاع مقدس در کنار ارتشیان غیور صحنه‌های زیبای تاریخی را به نمایش گذاشتند که شاید جز عاشورا هیچ جایی نتوانیم مانند آن را پیدا کنیم و اگر موارد مشابهی هم باشند بسیار کم‌نظیر است..

وی با بیان اینکه به برکت هدایت و رهبری امام و مجاهدت و فداکاری ملت ایران سپاه نقش بسیار مهم و پر رنگی را در دفاع مقدس ایفا کرد، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و یکی دیگر از جملات امام خمینی(ره) این است؛ من سپاه را دوست دارم و هرگز نظرم برنمی‌گردد

سردار کرمی در پایان با اشاره به اینکه نقش آفرینی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها نقطه عطفی در تاریخ  انقلاب اسلامی است که همچنان هم با قوت و قدرت  ادامه دارد ،گفت: امروزه در کنار حفظ آمادگی نظامی و توان رزم و حراست از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی نظام و انقلاب اسلامی، سپاه در عرصه مردم یاری و محرومیت زدایی خوش می درخشد و در سال های اخیر نیز در کنار سایر عرصه ها در حوادث مختلف مانند سیل و زلزله و یا مبارزه با ویروس منحوس کرونا نیز نشان داده که سپاه از مردم ، با مردم و برای مردم بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار