خبرگزاری بسیج از سومین دورهمی فعالان اقتصادی در حوزه صنعت طلا و جواهر گزارش می‌دهد؛

استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی در توسعه صادرات غیر نفتی

سومین دورهمی فعالان صنعت طلا و جواهر امروز سوم اسفند ماه در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۵۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

دکتر یاوری، معاون امور بین‌الملل اتاق صنایع معادن ایران، مهندس فضل شربیانی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، مهندس مینایی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان، تقی زادگان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد و جمعی دیگر از فعالان اقتصادی کشور در این نشست سخنرانی کردند.

مسئولان و فعالان اقتصادی با تاکید بر اینکه می توان با استفاده از ظرفیت های موجود، با کنار زدن تحریم ها، موجب رونق اقتصادی در کشور شد، گفتند باید از ظرفیت فعالان اقتصادی و جوانان نخبه در رونق اقتصادی کشور بهره برد.

بنابر این گزارش، فعالان اقتصادی کشور به ویژه در حوزه طلا و جواهر باید بیش از گذشته، از ظرفیت فضای مجازی و نیروهای آشنا با قوانین جهانی برای رونق اقتصادی کشور و همسو با مطالبه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و کاهش بی کاری و توزیع عدالت اقتصادی که از آرمان های انقلاب اسلامی است، استفاده حداکثری شود.

این گزارش می افزاید، فعالان اقتصادی در حوزه طلا و جواهر ایران، گفتند که دولتی بودن و نفتی بودن موجب عدم شفافیت اقتصادی در کشور شده است، بنابراین همانطور که مسئولان کشور نیز تاکید کرده اند باید از ظرفیت نهادهای مردمی و مجموعه های خصوصی برای رونق اقتصادی و کاهش فشار مالی بر مردم و کاهش اثرات مخرب تحریم های ظالمانه جهانی استفاده کنیم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار