تجلیل از خانواده پاسداران متوفی وابسته سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

یادواره پاسداران متوفی وابسته سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور خانواده های این پاسداران به میزبانی کانون وابستگان سپاه فتح استان برگزار و از آنها تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۳۶
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار سید زریر صالحی مدیر کانون وابستگان سپاه فتح در حاشیه این مراسم گفت: افتخار این را داشتیم که امروز میزبان جمعی از خانواده های پاسداران متوفی سپاه فتح باشیم، عزیزانی که در حقیقت همرزمان شهدای هشت سال دفاع مقدس بودند.
سرهنگ صالحی افزود: این همکاران همان دغدغه ها و دردهای مجاهدان فی سبیل الله و شهدای هشت سال دفاع مقدس را داشتند و منتظر اجر و پاداش مجاهدت خود یعنی «شهادت»بودند اما قطع یقین این عزیزان رسالتی داشتند که بعد از دفاع مقدس بمانند و واقعه جنگ هشت سال دفاع مقدس را برای نسل های آینده بازگو کنند.
وی خاطر نشان کرد: امروز رسالت بزرگی هم بر دوش خانواده ها و همرزمانشان در سپاه است که راه این مجاهدان را ادامه دهند.
پاسخ گویی به سوالات و مشکلات خانواده های این عزیزان از سوی مسئول و مدیریت های کانون وابستگان سپاه فتح، اهداء و تجلیل از خانواده ها به همراه مداحی،پخش کلیپ از دیگر برنامه های این آیین تجلیل بود.
لازم به یادآوری است که در سال ۱۴۰۱ تعداد ده نفر از وابستگان پاسدار این استان دعوت حق را لبیک گفتند و به جمع دوستان و یاران شهیدشان پیوستند.

تجلیل از خانواده پاسداران متوفی وابسته سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدتجلیل از خانواده پاسداران متوفی وابسته سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار