رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد:

امسال ۳ هزار دانش‌آموز دختر یزدی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد با بیان اینکه برنامه اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور برای سال جاری به پایان رسیده است، گفت: امسال ۳ هزار دانش‌آموز دختر یزدی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۴۲۷۴
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام حمید قطبی راوندی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در سال جاری تنها اعزام دانش آموزان دختر به اردوی راهیان نور انجام شد، اظهار کرد: در سال جاری تعداد ۳ هزار دانش‌آموز دختر یزدی طی بازه زمانی یکم تا سی‌ام بهمن‌ماه به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان اعزامی در پایه‌های نهم و دهم تحصیل می‌کنند، گفت: دختران دانش‌آموز یزدی در روز اول اردوی راهیان نور از مناطق دهلاویه، هویزه و معراج شهدا بازدید و شب هم در اردوگاه شهید مسعودیان در برنامه رزمایشی که برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده بود، شرکت کردند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد ادامه داد: بازدید از موزه خرمشهر، شلمچه، نهر خین و شرکت در شب خاطره از برنامه‌های روز دوم اردوی راهیان نور دانش آموزان بود. در برنامه شب خاطره شرکت‌کنندگان در رابطه با سفر و بازدید از مناطق جنگی گفتگو می‌کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه قرارگاه راهیان نور سپاه استان مجوز اعزام دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور را صادر نکرد، گفت: قرار بود دان آموزان پسر اسفندماه اعزام شوند که با توجه به برنامه اعزام دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف، محدود بودن سهمیه و کمبود زمان باعث شد، نتوانیم دانش آموزان پسر را اعزام کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد با بیان اینکه برای دانش آموزان پسر برنامه راهیان پیشرفت برگزار شد، تصریح کرد: در برنامه راهیان پیشرفت که در آذرماه امسال برگزار شد، دانش آموزان از کارخانه‌های مختلف در شهرستان‌ها اردکان و میبد و همچنین در گنجینه ایثار و مقاومت اردکان بازدید کردند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در صورت موافقت قرارگاه برنامه راهیان پیشرفت را در مناطق دریایی و بازدید از تنگه هرمز و کارخانه‌های جنوبی کشور را برنامه راهیان نور دانش آموزان بگنجانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار