تجلیل از شاعران برگزیده کنگره شعر «حریم ولی» در اردبیل

همزمان با مبعث رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص) کنگره شعر «حریم ولی» با معرفی شاعران برتر در سالن ولایت اردبیل به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۰۹۳
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ جشن مبعث پیامبر اکرم (ص) و آیین اختتامیه کنگره شعر «حریم ولی» با استقبال بی نظیر مردم اردبیل در سالن ولایت سپاه برگزار و از برترین شاعران این کنگره تجلیل به عمل آمد.

کنگره شعر «حریم ولی» در دفاع از حریم ولایت و پاسخ به اهانت‌های اخیر دشمنان به مقام مرجعیت با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان بسیج هنرمندان استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل، کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، اداره کل تبلیغات اسلامی، مدیریت حوزه‌های علمیه و صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار شد.

پوستر فراخوان این کنگره در دی ماه سال جاری در پاسخ به اهانت نشریه شارلی اِبدو به رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، نورالدین شیرین مدیر شبکه تلویزیونی قدس تی وی از کشور ترکیه و جمعی از مسئولان فرهنگی استان و علاقمندان به هنر در مراسم بزرگداشت ۱۹ ژانویه روز آذری‌های مسلمان جهان و در محل نگارخانه ختایی رونمایی شده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار