خبرهای داغ:
به همت پایگاه حضرت رقیه(س)

دورهمی نوجوانان بسیجی در سرخه برگزار شد

به مناسبت مبعث حضرت رسول ویژه برنامه دورهمی نوجوانان بسیجی حلقه شهید حسین صفا در کانون الهادی (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۰۹۲
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان مبعث حضرت رسول اکرم (ص) ویژه برنامه های متنوعی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) در سرخه برگزار شد.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: عید سعید مبعث یکی از اعیاد بزرگ و شکوهمند اسلامی است و نمودی از عظمت و شان والای انسان می باشد که پرداختن به آن از واجبات می باشد، در همین راستا و با هدف ایجاد شادی و نشاط در بین خواهران بسیجی و نیکو داشتن این عید بزرگ، جشنی در مسجد امام هادی (ع) برگزار شد.

او افزود: به همین مناسبت حلقه شهید حسین صفا در نماز جماعت مسجد امام هادی (ع) حضور یافته و با حجت الاسلام و المسلمین عباس پیوندی امام جماعت  مسجد دیدار و از سخنان او در خصوص مبعث و اهمیت آن بهره بردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) ادامه داد: همچنین دورهمی دوستانه حلقه شهید حسین صفا در کانون الهادی (ع) برگزار و در طی این برنامه سرگروه حلقه شهید حسین صفا از متربیان حلقه خود بابت حضور در اجرای سرود سلام فرمانده نقدیر کرد.

ابراهیمی اضافه کرد: گردهمایی حلقه های شهید صفی نژاد، شهید جلال و شهید ابک  همراه با مولودی خوانی و تفسیر قرآن در مسجد امام هادی (ع) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار