فرزندی که بعد از ۸ سال به آغوش پر محبت پدر و مادر برگشت

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: تلاش اعضای شورای حل اختلاف اردبیل بنیان خانواده در هم گسسته را به هم پیوسته و فرزندی که بعد از ۸ سال به آغوش پر محبت پدر و مادر برگشت.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۵۷
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

فرزندی که بعد از ۸ سال به آغوش پر محبت پدر و مادر برگشتبه گزارش خبرگزاری  بسیج  از اردبیل،اردبیل به نقل از روابط عمومی توسعه حل اختلاف استان اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین علوی در گزارشی از سازش زوجینی که هشت سال درگیر اختلاف خانوادگی بودند با تلاش و همت اعضای شعبه 16 شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل خبر داد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: اعضای زحمت‌کش شعبه 16 شورای حل اختلاف اردبیل با ورود پرونده مطالبه نفقه متوجه شدند که طرفین زن و شوهر جوانی هستند که 8 سالی می‌شود در اختلاف و کشمش و دور از هم بسر می‌برند که در این میان متاسفانه فرزندشان پای آتش این اختلاف ذره ذره در حال آب شدن است.

وی ادامه داد: اعضای با سابقه این شعبه با برپایی چندین جلسه با حضور خانواده‌های طرفین پی به مشکل اصلی اختلاف آنها برده و مدبرانه این اختلاف را از میان برداشتند تا فرزند این زوج بعد از هشت سال دوری از کانون گرم خانواده به آغوش پر محبت پدر و مادر خود بازگرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار