خبرهای داغ:
رئیس سازمان حراست کل کشور:

شیوه زندگی اسلامی باید الگوی زنان باشد

حجتی با تأکید بر لزوم توجه به ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه، گفت: زن در نظام اسلامی نه پرده‌نشین است و نه تفکر زن در غرب را می‌پذیرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۰۷
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

شیوه زندگی اسلامی باید الگوی زنان باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حسن حجتی رئیس سازمان حراست کل کشور در سمینار بانوان حراست با عنوان «زن، عفت، امنیت» در سالن اجلاس سران،  با تأکید بر لزوم توجه به ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه، گفت: زن در نظام اسلامی نه پرده‌نشین است و نه تفکر زن در غرب را می‌پذیرد.

حجتی ادامه داد: باید برای ثبت و ترویج سبک زندگی فاطمی تلاش کرد و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، الگوی زنان باید شیوه زندگی اسلامی باشد، نه الگوی غربی؛ چرا که زن در نظام اسلامی نه پرده‌نشین است و نه تفکر زن در غرب را می‌پذیرد.

وی تأکید کرد: نظام اجتماعی سالم و پویا بدون خانواده مستحکم و عاطفی امکان‌پذیر نیست و زنان به‌عنوان همسر و مادر، محور رشد در خانواده هستند؛ از این جهت باید تلاش کرد تا حضور زنان در جامعه باعث عدم وقت‌گذاری آنها در خانواده نشود.

حجتی ادامه داد: اشتباه بزرگ آن است برخی تصور می‌کنند که تربیت افراد صرفاً در اجتماع شکل می‌گیرد در صورتی‌ که تربیت افراد در خانواده شکل می‌گیرد و دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال مخدوش کردن نهضت خانواده بود و ما به دنبال برگزاری همایشی با عنوان «زن، عفت، امنیت» بودیم.

معاون وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: کمک به بهبود فرآیندهای اداری باید به‌عنوان راهبرد اصلی مدنظر قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار