خبرهای داغ:
به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود،

مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه منطقه ۳ شرکت نفت در شاهرود برگزار شد

شاهرود_ مرحله نیمه پایانی بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج‌البلاغه منطقه ۳ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور ۱۲۳ شرکت کننده در شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۱۴
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه منطقه ۳ شرکت نفت در شاهرود برگزار شدبه گزارش خبرنگار بسیج، در این آیین امام جمعه شهرستان شاهرود، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق که با تلاوت قاری بین‌المللی قرآن کریم حمید رضا احمدی وفا آغاز و در ادامه امام جمعه شهرستان شاهرود در سخنانی گفت: امیدوارم این دوره از مسابقات یکی از با کیفیت‌ترین مسابقات قرآنی باشد که انشاالله امروز شاهد آن خواهیم بود و خداوند را شاکریم که این توفیق را داد که این مسابقات را در خطه شهید پرور و شهر عالمان و عارفان؛ شاهرود برگزار کنیم.

قرآن بزرگترین نسخه شفابخش بشریت و رهایی بخش انحرافات فکری و اخلاقی
حجت‌الاسلام عباس امینی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در برگزاری پرشور و موفق این مسابقات قرآنی نقش آفرینی کرده و امیدواریم در مسابقات بعدی شاهد برگزاری کیفی‌تر این مسابقات که مورد عنایت، تاکید و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب است باشیم.
او با بیان اینکه قرآن شریف به عنوان معجزه الهی بزرگترین نسخه شفابخش بشریت و رهایی بخش انسان‌ها از منجلاب، کج روی‌ها و انحرافات فکری و اخلاقی است ادامه داد: این مسابقات کمک زیادی به ترویج معارف قرآنی در سطح جامعه خواهد کرد و فرصت بسیار خوبی برای بهره گیری بیشتر از آموزه‌های الهی است.

باید تلاش کنیم نسل های آینده را با آموزه های قرآنی تربیت نماییم
مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه منطقه ۳ شرکت نفت در شاهرود برگزار شدحسین عبدلی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود نیز با خیر مقدم به متسابقین و مدعوین با تاکید بر اینکه باید جوانان را بر اساس مفاهیم قرآنی تربیت کرد و نباید اجازه داد غربی‌ها فرمان و نسخه چگونه تربیت کردن بدهند افزود: اگر ما به تعالیم قرآنی تمسک جوییم مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه ما برطرف می‌شود.
او اضافه کرد: همه ما باید تلاش کنیم نسل‌های آینده را بر اساس آموزه‌های قرآنی تربیت کنیم
عبدلی گفت: استقبال جوانان و نوجوانان از مسابقات قرآنی نشان دهنده اقبال آِینده سازان کشور به درک مفاهیم قرآن و عمل به دستورات اخلاقی و تربیتی این کتاب آسمانی است.

شرکت ۱۲۳ فعال قرآنی در مسابقات منطقه ۳ شرکت ملی نفت
در ادامه مسئول برگزاری مسابقات و روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود نیز با قدردانی از شرکت کنندگان مسابقات گفت: قرآن جایگاه و جاذبه خاصی دارد و هیج چیز به پای اهمیت این کتاب شریف و عزیز نمی‌رسد.
سعید خادمیان افزود: از همه کسانی که اینگونه مسابقات را برگزار کردند و یک جریان سازی قرآنی در کشور به وجود آوردند و نفوس مستعد را به سمت خدا هدایت نمودند قدردانی نموده و مطمئناً آثار و برکات زیادی برای مردم و ملت ایران خواهد داشت.
او از رهبر معظم انقلاب که اساس کار مسابقات قرآنی در کشور را پایه گذاری کردند و با حضور در جلسات قرآنی اهتمام ویژه‌ای به این مسابقات قرآنی داشته و دارند قدردانی کرد.
مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه منطقه ۳ شرکت نفت در شاهرود برگزار شدشایان ذکر است بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه منطقه ۳ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با حضور ۱۲۳ شرکت کننده از مناطق؛ خراسان رضوی، خراسان شمالی، تربت حیدریه، سبزوار، شاهرود و شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق در بخش رشته‌های آوایی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه در شاهرود برگزار شد.
در پایان این رقابت‌ها در هر بخش یک نفر به مسابقات نهایی که اوایل اسفند ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار