فوتبالیست‌های اردبیلی شاغل در لیگ‌های کشور تجلیل شدند

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: استفاده از تجربیات این فوتبالیست‌ها و سرمایه‌های فوتبال برای رشد و توسعه فوتبال استان مبنای کار است .
کد خبر: ۹۴۹۳۱۱۱
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

فوتبالیست‌های اردبیلی شاغل در لیگ‌های کشور تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، درمراسمی که عصر امروز در هیات فوتبال اردبیل برگزار شد از فوتبالیست‌های اردبیلی شاغل در لیگ‌های کشور و سرمایه‌های فوتبال استان تجلیل شد.

صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل دراین مراسم گفت: تجلیل وقدردانی ازسرمایه های فوتبال استان یکی از اولویت های هیات فوتبال استان استان است و ارج نهادن به سرمایه های فوتبال استان بسیار حائزاهمیت است .

وی افزود: این فوتبالیست‌ها برای استان وکشور افتخار فرینی کرده اند و تجلیل از این ورزشکاران در راستای ارج نهادن به خدمات این فوتبالیست‌ها است.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: درحال حاضر فوتبالیست‌های بززگی از استان اردبیل در لیگ‌های کشور و لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند و تعدادی هم سابقه بازی درلیگ‌های کشوری دارند که سرمایه‌های بزرگی برای فوتبال استان هستند.

نوتاش گفت: استفاده از تجربیات این فوتبالیست‌ها و سرمایه‌های فوتبال برای رشد و توسعه فوتبال استان مبنای کار است و با وحدت  و همدلی جامعه فوتبال استان شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر فوتبال استان خواهیم بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار