دکتر قنادزاده در گفت‌وگو با بسیج خبر داد؛

برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی از ۳۰بهمن تا ۶ اسفند در سراسر کشور/«نشان سقا» به فعالان برتر حوزه آب‌رسانی اهدا خواهد شد

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، از برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در بازه زمانی ۳۰بهمن تا ۶ اسفند با حضور و نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی عمران روستا در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۰۳
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

دکتر قنادزاده

دکتر محسن قنادزاده مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، از برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در بازه زمانی ۳۰بهمن تا ۶ اسفند با حضور و نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی عمران روستا در سراسر کشور خبر داد. وی در این‌باره گفت: یکی از اهداف این رزمایش اهمیت و ضرورت نهادینه‌شدن کار جهادی و جهت‌گیری آن در رفع محرومیت و تحقق عدالت و پیشرفت است.

قنادزاده تاکید کرد: هدف مهم بعدی گفتمان‌سازی و گسترش فرهنگ «ما می‌توانیم» است که بهترین بستر بروز و نمو آن، کار‌های جهادی و خدمت‌رسانی است. وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در دیدار مردم آذربایجان اشاره فرمودند، هر زمان ما با تفکر جهادی در عرصه خدمت به مردم و با نگاه خادمی به مردم و توکل به خداوند متعال وارد شدیم، توانستیم در مسیر صحیح حرکت کرده و از مشکلات بزرگ همچون بیماری کرونا و سیل و زلزله و ... عبور کنیم.

قنادزاده گفت: همانگونه که امام راحل(ره) خدمت به محرومین را بالاترین عبادت اذعان فرمودند، لذا ضمن شکرگزاری به درگاه احدیت برای توفیق خدمت به مردم میهن اسلامی و با هدف رضایت پروردگار، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با هدف خدمت‌رسانی به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی، با حضور و نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی عمران روستای کانون‌های بسیج مهندسین عمران و معماری سراسر کشور، از ۳۰ بهمن تا ششم اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رزمایش مذکور همزمان با ایام ولادت سید و سالار شهیدان و با رمز یا حسین(علیه‌السلام) آغاز خواهد شد، با اشاره به محورهای این رزمایش تصریح کرد: برپایی میز مشاوره فنی و مهندسی در مساجد با محوریت جهاد تبیین تخصصی، اعزام گروه‌های جهادی متشکل از مهندسان ناظر به مناطق کم برخوردار و ارائه خدمات مهندسی رایگان، برگزاری میز خدمت ویژه سازندگان و مالکان، جمع‌آوری و اهداء کمک‌های مومنانه و کمک به آزادی جرائم غیر عمد، مرمت و بازسازی منازل محرومین، انتشار آثار پژوهشی و علمی در موضوعات آب و محیط زیست، عمران، معماری ایرانی اسلامی، زیر ساخت و ...، اجرا و افتتاح طرح‌های عمران روستا (بسیج آبرسانی) در مناطق کم برخوردار، از محورهای رزمایش است. 

قنادزاده با بیان اینکه در روز پنجم این رزمایش با حضور مدیران ارشد کشوری، مرکز نوآوری راه و ساختمان و شهرسازی افتتاح خواهد شد گفت: در روز پایانی این رزمایش و همزمان با زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس نیز با مشارکت بسیج مهندسین استان فارس، «همایش روز مهندس» در استان فارس برگزار خواهد شد. وی افزود: در پایان این همایش نیز از خانواده محترم شهدای مهندس و برگزیدگان عرصه جهاد و خدمت‌رسانی، تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی گفت: در ضمن با هدف تجلیل از خیرین، جهادگران و فعالان برتر در حوزه آب‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار، با اقتدا به قله و اسوه خیرین آبرسان، مولای متقیان، و همزمان با میلاد با سرسعادت سقا و علمدار با وفای دشت کربلا طی نشستی «نشان سقا» اهدا خواهد شد.

قنادزاده تاکید کرد: جا دارد از فرمانده محترم سپاه استان فارس، سردار بوعلی به خاطر قبول زحمت میزبانی این رزمایش و همچنین از استاندار محترم فارس به دلیل همکاری و مشارکت در این امر و معاونین محترم ایشان و همچنین کلیه فرمانداران، بخشداران، دهیاران، مدیران کل ادارات، سازمان‌های استان، مسئول بسیج سازندگی سپاه استان و همچنین مسئول بسیج مهندسین استان و تمامی گروه‌های جهادی عمران روستا فعال در این امر تشکر و قدردانی به عمل آورم.

برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی از ۳۰بهمن تا ۶ اسفند در سراسر کشور/«نشان سقا» به فعالان برتر حوزه آب‌رسانی اهدا خواهد شد

نشان سقا

ت-۲۳۹۱

انتهای  پیام/  

ارسال نظرات
آخرین اخبار