رئیس اداره راهداری پارس آباد خبر داد؛

انجام ۱۸ هزار سفر در پارس آباد/۱۱۱هزار مسافر جابه‌جا شدند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز گفت: ۱۸ هزار و ۷۳۴ سفر در ۱۰ماهه گذشته امسال در شهرستان پارس‌آباد انجام شده است.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۷۴
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

انجام ۱۸ هزار سفر در پارس آباد/۱۱۱هزار مسافر جابه‌جا شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، آیدین مرادی در بازدید از شرکت‌های مسافری شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: ۱۸ هزار و۷۳۴ سفر در ۱۰ ماهه گذشته امسال در شهرستان پارس‌آباد انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۱۱ هزار و۵۰۰ نفر مسافر نیز جابجا شده است، گفت: این میزان مسافر توسط ۴۰ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه سواری جابجا شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز به اقدامات اخیر راهداری در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در جهت افزایش ایمنی و ترافیک آسان شن‌ریزی ۱۳ کیلومتر از راه‌های روستایی را در ۱۰ ماهه گذشته انجام شده است.

مرادی به اجرای عملیات روکش آسفالت ۱۳۶ هزار مترمربع اشاره کرد و ادامه داد: با هدف جلوگیری از پرت شدن وسایط نقلیه ۸۸ کیلومتر از شانه راه توسط راهداران تسطیح و اصلاح شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه گذشته با استفاده از ۷۶۵ تن آسفالت محورهای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان‌ها لکه گیری شده، ادامه داد :۲۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و مرزی توسط راهداران تسطیح و موج گیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز با اشاره به جابجایی ۴۳۴ هزار تن کالا نیز توسط ۱۴ شرکت حمل ونقل، تصریح کرد: در این مدت ۵۰ هزار و۴۴۰ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

ارسال نظرات