سرلشکر سلامی در اختتامیه مسابقات قرآن و عترت بسیج:

با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، دشمن فروپاشید/رهبر انقلاب با استمداد از قرآن، ملت را از بحران‌ها عبور داده‌اند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، یاس در دل دشمن و امید در دل مردمان ما جای گرفت؛ دشمن خاموش و منجمد شد و فروپاشید.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۴۵
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

سردار سلامی در اختتامیه مسابقات قرآن و عترت بسیج:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اختتامیه بیست‌ونهمین مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج اظهار کرد: در اغتشاشات چند ماه اخیر که همان جنگ جهانی احزاب مدرن ضد جمهوری اسلامی ایران بود، ملت بزرگ ایران پیروز شد.

وی افزود: قدم‌های ملت ایران را که با حضور باشکوه خود در ۲۲بهمن امسال، کید و مکر دشمنان را نقش بر آب کردند، می‌بوسم و بابت این حضور تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز و معجزه‌گونه در این مقطع تاریخی، تشکر عظیمی از ملت دارم.

سردار سلامی با بیان اینکه قدم‌های مردم در راهپیمایی از ده‌ها تیری که دشمنان به سمت ملت ما پرتاب کردند، تاثیرگذارتر و تعیین‌کننده‌تر بود گفت: با حضور مردم، یاس در دل دشمن و امید در دل مردمان ما جای گرفت؛ دشمن خاموش و منجمد شد و فروپاشید.

وی با قرائت فراز‌هایی از قرآن کریم تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب از جنس قرآن هستند و تجلی قرآن را در روح، اندیشه و تفکر ایشان مشاهده می‌کنیم. رهبر انقلاب با استمداد از قرآن و عترت، ملت را از بحران‌ها و چالش‌ها عبور داده‌اند.

سردار سلامی تاکید کرد: دشمن توطئه، مکر و کبر می‌ورزد اما بر اساس سنت‌های الهی، خداوند همه این رذایل و پلیدی‌ها را به خود دشمنان برمی‌گرداند. 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و مسلمان‌ها، فوج فوج به آن خواهند پیوست و ما از آمریکا و اروپا و دیگر دشمنان، ترسی به دل نداریم. سردار سلامی گفت: خانه هایی که ذکر قرآن در آنها وجود دارد، خیر و برکت دارند و مورد توجه خداوند هستند. این شفا و رحمت خداوندی در قرآن است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج باید سراسر، جلوه قرآن شود و بسیجیان مروج قرآن باشند گفت: شما بسیجیان باید قرآن این مخزن بی‌پایان الهی را دریابید که زیباترین داستان‌ها و عبرت‌های تاریخی در آن وجود دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سنت‌های الهی را باید برای آینده گسترش داد، تصریح کرد: از اینکه صدها هزار نفر بسیجی مروج و حافظ قرآن باشند، جای قدردانی دارد. تلاش ما بر این است تا این تعداد، به میلیون‌ها نفر افزایش یابد. از سردار سلیمانی و دیگر مدیران در برگزاری چنین برنامه‌های قرآنی، تشکر می‌کنم.

ت-۵۳۷۹

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار