خبرهای داغ:
سردار فرجی:

۱۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعال است

همدان- مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در استان همدان یک هزار و ۷۰۰ گروه جهادی داریم، گفت: در بحران آب خوزستان بیش از ۲۰۰ تن آب به همت گروه‌های جهادی  خوزستان ارسال شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۰۲
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در آئین افتتاح درمانگاه دندانپزشکی شهید همدانی که در سالن همایش‌های سازمان صمت استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: در مواقعی که سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی کم می‌آورند گروه‌های جهادی به کمک می‌آیند.

وی با بیان اینکه نیروهای جهادی در جبهه مقاومت، کمک به زلزله زدگان، کمک به تهیه تبلت برای فرزندان خانواده‌های محروم، در شرایط کرونا و... ورود پیدا می‌کنند، گفت: افتتاح درمانگاه یک کار مشترک بین مسئولین، گروه جهادی و خیرین است.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در استان همدان یک هزار و ۷۰۰ گروه جهادی داریم، مطرح کرد: در بحران آب خوزستان بیش از ۲۰۰ تن آب به همت گروه‌های جهادی خوزستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه با حضور در گروه‌های جهادی خاطرات جبهه و جنگ تداعی می‌شود، ابراز کرد: اعضای گروه‌های جهادی با صداقت پا به کار بود.

سردار فرجی با اشاره به خاطراتی از شهید سردار همدانی خاطرنشان کرد: سردار همدانی آرزوهایی داشت که یکی از آنها که نیمه کاره ماند و الان در حال انجام است راه اندازی صندوق قرض الحسنه بود.

وی عنوان کرد: باید کمک کنیم امثال گروه جهادی شهید همدانی در راستای عمران و آبادانی استان در سطح استان فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار