استاندار کهگیلویه در اختتامیه جشنواره آوای چکاوک:

مردم به کارهای شاد و نشاط آفرین نیاز دارند /از مدیرکل جوان و خوش‌فکر فرهنگ و ارشاد برای اجرای کارهای فرهنگی بدیع و زیبا تشکر می کنم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره سرودهای انقلابی آوای چکاوک، از دستگاهای فرهنگی استان خواست برگزاری چنین جشنواره هایی را در برنامه های خود قرار دهند چرا که مردم به شور ،شادی و نشاط نیاز دارند.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۵۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در آیین پایانی جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی آوای چکاوک در یاسوج از حضور حماسی مردم ایران بویژه ساکنان استان غیورپرور کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال قدردانی کرد.

وی گفت: هر موقع که مردم احساس کردند انقلاب اسلامی در خطر قرار دارد وارد صحنه می شوند و با تمام توان دشمنان را مایوس می کنند.

احمدزاده : دشمن در یک جنگ ترکیبی با استفاده از توان رسانه ای و افراد مشهور ، همه ظرفیت هایش را به صحنه آورد اما مردم با حضور خود این توطئه ها را شکست دادند .

وی ادامه داد: جنگ شناختی باورهای مردم را تغییر می دهد اما با هدایت های پیامبرگونه رهبری و عنایت خداوند و امام زمان،مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را در همه جبهه ها شکست دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران قدرتمندتر از آن است که دشمن بخواهد خللی در عزم و اراده مردم آن و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد کند.

وی تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد ،مردم در برخی مناطق ۳۰ تا ۶۰ درصد بیشتر از دوره های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و صحنه هایی خلق شد که بی بدیل بود.

احمدزاده ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره آوای چکاوک به ویژه سپاه فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر کرد و گفت: از مدیرکل جوان و خوش‌فکر فرهنگ و ارشاد استان برای اجرای کارهای فرهنگی بدیع و زیبا تشکر می کنم.

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی آوای چکاوک امروز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه با معرفی برترین ها در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج برگزار شد.
بخش میدانی جشنواره یا همان کاروان شادپیمایی آوای چکاوک از ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه ،بیش از ۳۰۰ برنامه در قالب سرود، مولودی خوانی، تئاتر، موسیقی سنتی، آواز محلی و برگزاری مسابقات در شهرستان های استان اجرا کرد.

این جشنواره به همت مرکز آفرینش‌های هنری بسیج با همکاری معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی،شبکه دنا، سازمان بسیج دانش آموزی، اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری یاسوج، فرماندهی انتظامی استان، امر به معروف و نهی از منکر، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل ورزش و جوانان استان و ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار