خبرهای داغ:

راه اندازی نخستین مدرسه اشتغال سازمان محور در پارک علم و فناوری استان سمنان

شاهرود_رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با اشاره به اینکه نخستین مدرسه اشتغال سازمان محور در پارک علم و فناوری استان سمنان راه‌اندازی شده است، گفت: مدرسه اشتغال پارک و واحد کاریابی دانشگاه مکمل هم هستند
کد خبر: ۹۴۹۲۴۴۶
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

راه اندازی نخستین مدرسه اشتغال سازمان محور در پارک علم و فناوری استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، محسن نظری رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان در آیین افتتاح اولین نمایشگاه کار استان سمنان در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کار با محوریت توسعه اشتغال است، شرکت‌های فناور و دانش بنیان نیرو‌های مورد نیاز خود را از دانشگاه‌ها جذب خواهند کرد.
او با بیان اینکه به‌هم‌رسانی شرکت‌ها و دانشجویان و نخبگان می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی باشد، افزود: در دانشگاه صنعتی شاهرود واحد کاریابی فعال شده است تا نیاز‌های صنعت را شناسایی و به دانشجویان معرفی کند.
نظری با اشاره به اینکه نخستین مدرسه اشتغال سازمان محور نیز در پارک علم و فناوری استان سمنان راه‌اندازی شده است، ابراز کرد: مدرسه اشتغال پارک و واحد کاریابی دانشگاه مکمل هم هستند تا با شناسایی نیاز‌های صنایع، دانشجویان متناسب با آن نیاز‌ها را تربیت کنند.
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان تاکید کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، توجه به مسایل اشتغال و شرکت‌های دانش بنیان است. هر شرکتی که بتواند دانشجویانی را در حوزه کارآموزی و اشتغال جذب کند از منبع اعتبارات تبصره ۱۶ وام چهار میلیارد تومانی با سود چهار درصد دریافت می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار