خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت مهدیه بخش جوکار ملایر خبرداد

اجرای بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در پایگاه‌های حوزه مهدیه جوکار

همدان- فرمانده حوزه مقاومت مهدیه ملایر از اجرای بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در پایگاه‌های حوزه مهدیه جوکار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۰۵
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

راضیه گرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعیاد رجب اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر به همت بسیجیان حوزه مقاومت مهدیه بیش از ۲۰ برنامه متنوع فرهنگی وهنری با شعار محوری «ایران استوار،۴۴سال افتخار» در پایگاه‌های تابعه برگزار شد.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها، برگزاری اردوهای جهادی در قالب ویزیت رایگان، برنامه فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان، ارائه مشاوره‌ها و مهارت‌های زندگی، برگزاری جشن به مناسبت ایام الله دهه فجر و ولادت امیرالمومنین علی (ع)، دیدار با امام جمعه و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، جشنواره و بازی‌های بومی و محلی در ۴ رشته ورزشی و افتتاح کارگاه خیاطی است.

فرمانده حوزه مقاومت مهدیه ملایر ادامه داد: بهار فجر انقلاب ترجمانی دیگر از آیه «جاءالحق و زهق الباطل» بود و ما ایمان داریم که این مقدمه‌ای برای بهاری‌ترین روز هستی بود، روزی درخشان که بر صحیفه شب تار و طولانی، مهر پایان خواهد زد.

وی عنوان کرد: از جمله اهداف این برنامه مردمی بودن جشن‌های پیروزی اتقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار