سازمان بازرسی به دنبال نظارت بر حسن جریان امور است

قائم مقام سازمان بازرسی کشور گفت: نظارت بر حسن جریان امور به عنوان بخشی از مهم‌ترین وظیفه سازمان موجب گردش روان، آسان، سریع و بهتر کارها شده به نحوی که روند فعالیت‌ها در دستگاه‌هابه بهترین شکل ممکن انجام می‌شود
کد خبر: ۹۴۹۲۳۵۶
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

سازمان بازرسی به دنبال نظارت بر حسن جریان امور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد رحمانیان عصر امروز در  آیین تکریم و معارفه بازرسان جدید و سابق استان اردبیل از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

وی افزود: در تاریخ پس از انقلاب ریزش‌ها و رویش‌های بی‌شماری داشتیم و همه اینها موجب محکم‌تر شدن ریشه‌های انقلاب شده و انقلاب هر روز بیشتر  مقتدر و پر صلابت شده است و امروز این درخت تنومند از هجمه بی‌شماری از جمله جنگ و تحریم و غیره سر بلند و افتخارآمیز و موفق بیرون آمده است و تمام توطئه‌های دشمنان با حمایت‌ها و بصیرت مردم با شکست مواجهه شده است.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور یاد آور شد: انقلاب اسلامی، انقلاب بی نظیری است که تاکنون دشمنان نتوانستند در مسیر آن کوچکترین انحرافی بوجود آورند و این نظام در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت شریف ایران توانسته در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی و غیره از کشورهای ‌پیشرو و قدرتمند در منطقه و جهان باشد.

وی با اشاره به وظایف و رسالت‌های سازمان بازرسی، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و  نظارت بر حسن جریان امور را دو وظیفه سنگین سازمان بازرسی عنوان کرد و تصریح کرد هر چند نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات از وظایف ذاتی و اصلی سازمان است، اما نظارت بر حسن جریان امور حتی از آن هم مهمتر بوده و شامل گردش روان، آسان، سریع و بهتر کارها بوده به نحوی که روند فعالیت‌ها و خدمات در دستگاه‌ها و نهادها به بهترین شکل ممکن انجام شود و مسلما تحقق این امر هدف نهایی هر دستگاه و سازمان است.

رحمانیان با بیان اینکه رفع تعارض و ایجاد شفافیت در امور کلید واژه موفقیت هر سازمان است، خاطرنشان کرد: شفافیت حق مردم است و تکلیف حاکمیت است که آن را باید ایجاد کندف لیکن یکی از راه‌های ایجاد شفافیت الکترونیکی کردن امور است که علاوه ایجاد شفافیت تسریع و تسهیل در رسیدگی و پیشبرد امور مردم را به دنبال می‌آورد.

وی شایسته سالاری را مهمترین رکن در  کارآمدسازی دستکاه‌ها و نهادها عنوان کرد و گفت: اعتقاد به اصل ولایت‌فقیه، داشتن روحیه جهادی، تعهد، صداقت، حس مسئولیت، خلاق، مبتکر، فسادستیز، قانونمند و غیره از مهمترین شاخصه‌های یک مدیر موفق عنوان است.

قائم مقام بازرسی کل کشور حمایت‌های قضایی از سرمایه‌گذاری و دفاع از حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال را از موضوعات بسیار مهم در دستگاه قضایی عنوان کرد که باید برای تحقق آن بیش از پیش فعالیت کرد.

در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کاظمی الموتی بازرس سابق استان علی رمضانپور را به عنوان بازرس جدید استان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار