خبرهای داغ:

احداث پارک مشاهیر افزایش سرانه تفرجگاهی را در شاهرود به‌همراه می‌آورد

شاهرود_ شهردار شاهرود با اشاره به اینکه احداث پارک مشاهیر به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های خوب برای شناساندن داشته‌های فرهنگی و مفاخر شهر به نسل جوان است، گفت: احداث این پارک افزایش سرانه تفرجگاهی را به‌همراه دارد.
کد خبر: ۹۴۹۲۲۷۹
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

احداث پارک مشاهیر افزایش سرانه تفرجگاهی را در شاهرود به‌همراه می‌آوردبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در آیین کلنگ‌زنی پارک مشاهیر که با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری در دهه مبارک فجر برگزار شد، افزود: این پروژه در ۲ فاز اجرایی با تهیه برآورد اولیه و برگزاری مناقصه یکی از بهترین پروژه‌های شهری در دهه مبارک فجر به حساب می‌آید.
او با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز اول این پروژه دوازده ماهه انجام خواهد شد و در دهه فجر سال آینده شاهد افتتاح این پروژه ارزشمند که در راستای شناساندن مفاخر شهر برنامه‌ریزی‌شده است خواهیم بود، ابراز داشت. تکریم و احترام به مشاهیر و فرهنگ‌سازی یکی از اهداف این پروژه است که در زمینی به مساحت ۳۳ هزار مترمربع احداث خواهد شد.
شهردار شاهرود در پایان با تأکید بر اینکه این فضا با اجرای پارکینگ ۲ طرف به تعداد ۱۵۰ خودرو، ویژه مشاهیر، اسکان مسافر، بوستان گفتگو، فضای خدماتی، آمفی‌تئاتر روباز و... اجرایی می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم با کلنگ‌زنی مجموعه آبشار دوم سرانه فضا‌های تفرجگاهی شاهرود را بالا برده و حسن انتخاب ورود به نقاط تفرج گاهی به شهروندان داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار