صبح امروز در ستاد سپاه استان؛

از دست اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در ایلام تجلیل شد

صبح امروز در ستاد سپاه استان از دست اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در ایلام تجلیل شد
کد خبر: ۹۴۹۲۲۶۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار قدرت کریمیان ؛ جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه تجلیل از دست اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که در محل سالن جلسات ستاد سپاه امیر المومنین(ع) برگزار شد؛ با تبریک ایام الله دهه فجر گفت:حضور حماسی و باشکوه مردم ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر امید واهی دشمنان را به یاس تبدیل کرد و نشان داد که مردم به انقلاب و اسلام و ولایت فقیه علاقه‌مند هستند و هیچگاه از آرمان‌های امام راحل (ره) دست نخواهند کشید.

سردار کریمیان افزود : سرمایه اصلی کشور رضایتمندی مردم است و با همکاری ادارات و نهادها می توان لبخند رضایت را بر لبان مردم جاری کرد و در این راستا همه ما تکلیف داریم و در این زمینه اقدامات خوبی در استان ایلام انجام شده و پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه‌های آبرسانی نمونه ای از این موفقیت‌هاست.

رزمایش جهادگران فاطمی ۲ از آغاز هفته بسیج به مدت دو هفته با مشارکت ادارات و نهادها و با هدف خدمت رسانی به مردم و عشایر و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار برگزار شد. در این رزمایش ۳۰۰ گروه جهادی بسیج حضور داشتند و با کمک به ادارات و نهادها خدماتی از قبیل اعزام تیم‌های پزشکی و دامپزشکی به روستاها و عشایر مرزنشین ، واکسیناسیون رایگان دامها ، ایجاد غرفه های اقتصاد مقاومتی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و سازندگی ، طرحهای آبرسانی و مسکن روستایی اجرا شد.

در پایان این جلسه از مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره عشایری ، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، صداوسیما ، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و هلال احمر با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

از دست اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در ایلام تجلیل شد

از دست اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در ایلام تجلیل شد

از دست اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در ایلام تجلیل شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار