افتتاح ساختمان ایست بازرسی فراغه پس از ۱۸ سال

صبح امروز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر ۱۴۰۱ با حضور سردار عباس بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد و فرماندار ساختمان ایست بازرسی فراغه شهرستان ابرکوه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۲۱۱۲
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، بهدانی‌فرد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه تأکید کرد:یکی از اولویت‌های ما در استان بحث مرمت و نوسازی یگان‌های انتظامی است که در شأن مردم عزیز و همکاران باشد.

در همین راستا از آنجا که نیرو‌های ایست بازرسی فراغه ۱۸ سال در کانکس‌های فرسوده مستقر در بین دو لاین انجام وظیفه می‌کردند، اولویت استان منصوب شد و عملیات احداث ساختمان آن سرعت گرفت.

با توجه به اعتباراتی که از استانداری و مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به یزد تخصیص یافت امروز شاهد افتتاح ایست بازرسی ابرکوه هستیم.

این ساختمان در زمینی به مساحت حدودا ۱۰ هزار مترمربع و زیربنای ۴۰۰ متر در فضایی متنوع و زیبا احداث شده است.

امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مربوطه و مسئولین شهرستان هرچه زودتر مابقی امکانات و تجهیزات جهت بهره‌برداری از دو لاین جاده تأمین شود.

ایستگاه ایست بازرسی یکی از مکان‌های بسیار حساس و اثرگذار در امنیت استان و شهرستان‌ها است؛ از جمله ایست بازرسی فراغه ابرکوه که ورودی استان یزد از سمت استان فارس می‌باشد؛ لذا در برخورد با قاچاق موادمخدر، قاچاق سلاح و مهمات، مشروبات الکی و ارتقاء امنیت شهرستان و استان حائز اهمیت است، که در مناسبت‌های مختلف و به‌صورت مستمر از آن استفاده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار