مهندس قدیریان در گفتگو با خبرگزاری بسیج تشریح کرد

حضور فعال بسیجیان صنعت هواپیمایی کشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

بسیجیان صنعت هوانوردی کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران با پرپایی دو غرفه فعال در خیابان آزادی میزبان مردم شریف و انقلابی تهران بزرگ بودند.
کد خبر: ۹۴۹۲۰۹۸
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری، مهندس قدیریان در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور فعال مرکز مقاومت بسیج شهدای صنعت هوانوردی کشور در یوم الله 22 بهمن خاطر نشان کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت هواپیمایی قشم ایر و همینطور شرکت هواپیمایی آسمان با راه اندازی دو غرفه در خیابان آزادی میزبان همشهریان عزیز تهرانی بودند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه خاطر نشان کرد: در پایگاه بسیج شهید باکری شرکت هواپیمایی قشم و همینطور پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی شرکت هواپیمایی آسمان با برپایی استیج فرهنگی با اجرای مجری تلویزیونی و همینطور اجرای سه مرحله گروه سرود با محتوای جهاد تبیین و سرودهای انقلابی اجرای گروه تئاتر و عروسک گردانی با موضوع انقلاب اسلامی و جهاد تبیین و نیز برگزاری مسابقه حضوری با دعوت از راهپیمایی کنندگان و اهدای جوایز به برندگان برگزار شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: بیش از 5 هزار فقره پرچم کوچک و نیز دوهزار عدد بادکنک باد شده بین کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راهپیمایی توزیع شد.
همچنین با موکب صلواتی پذیرایی از همشهریان عزیز پذیرایی بعمل آمد.
مهندس قدیریان ، برپایی غرفه گریم برای کودکان و نوجوانان ، اجرای غرفه فرهنگی با گردانندگی روحانیون دعوت شده از شهرستان قم از دیگر اقدامات مرکز مقاومت بسیج شهدای صنعت هوانوردی در راهپیمایی 22 بهمن ماه برشمرد.
در پایان وی از همکاران ، بسیجیان و مدیران صنعت هوانوردی که در خلق حماسه ملت شریف ایران اسلامی مشارکت پرشور داشتند قدردانی کرد.

ارسال نظرات