۲۲ بهمن یادآور بیداری ملت در برابر فساد و ظلم است

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان بیست و دوم بهمن‌ماه را یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت سلحشور ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد دانست و گفت: ۲۲ بهمن تجلی وحدت و همبستگی امت با انقلاب و روز تجدید میثاق با خون شهیدان است که باید گرامی داشته شود.
کد خبر: ۹۴۹۲۰۵۹
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در شهر دلبران از توابع شهرستان قروه در مراسم راهپیمای ۲۲ بهمن اظهار داشت: در دهه مبارک فجر قرار داریم، ۴۴ سال مقاومت و ۴۴ سال مجاهدت و تلاش و ۴۴ سال زندگی و پیشرفت را پشت سر گذاشتیم و وارد ۴۵ بهار انقلاب اسلامی می‌شویم.


وی گفت: ۲۲ بهمن نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌هایی خالی، اما با عزمی راسخ کاخ‌های یک نظام فاسد را فرو ریخت.


معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: ۲۲ بهمن و پیروزی شکوهمند ملت ایران با تکیه بر از خود گذشتگی و شهادت جوانان وطن و با الگو گیری از نهضت خونین عاشورا بر اسارت و وابستگی و سرسپردگی چند صد ساله پایان داد.


شعبانی در ادامه گفت: کمترین ثمره این انقلاب فصلی نو در تاریخ معاصر است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد لذا ۲۲ بهمن سال ۵۷ سر آغاز تحولات بزرگ و بنیادین در منطقه و جهان شد و فروریختن هیمنه‌ی آمریکا و انگلیس و همه ابر قدرت‌هایی که دارای یک شکوه پوشالی بودند را به ارمغان آورد.


معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: این ایام عزیز و فرخنده فرصت مغتنمی است که بدانیم مرهون شهدای گرانفدری هستیم که در طول این ۴۴ سال درخت تناور انقلاب را با خون خود سیراب نمودند.


وی یادآور شد: ۴۴ سالگی انقلاب و ورود به ۴۵ بهار انقلاب ستودنی است چرا که؛ علی رغم همه تهدیدات، علی رغم همه ددمنشی‌ها، و همه جنگ‌های سخت و نیمه سخت و جنگ‌های ترکیبی کشور ما و انقلاب و ملت فهیم ما، چون کوه استوار، با افتخار بهتر از گذشته و امیدوار به آینده‌ای روشن ذره‌ای از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب خود کوتاه نیامده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار