خبرهای داغ:
آیت‌الله میرعمادی:

دشمنان راهپیمایی میلیونی مردم ایران را تصور نمی‌کردند

شاهرود_ نماینده سابق، ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: استکبار تصور نمی‌کرد که ملت ما با توجه به سختی‌ها و مشکلات کنونی در کشورمان این‌گونه پرشور به میدان بیایند.
کد خبر: ۹۴۹۲۰۰۹
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹

دشمنان راهپیمایی میلیونی مردم ایران را تصور نمی‌کردندبه گزارش خبرنگار بسیج، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، در اجتماع باشکوه مردم شاهرود به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن، با بیان اینکه ملت ایران در طول ۴۴ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی دشمنان را در تمام توطئه‌های خود ناکام گذاشته‌اند، اظهار کرد: این ایستادگی، اقتدار و وحدت مردم نشان داده تا زمانی که این ویژگی‌ها در دل‌ها باشد، نظام اسلامی به راه خود ادامه خواهد داد.
وی با بیان اینکه امام راحل با دستان خالی رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد، افزود: امام خمینی (ره) با اتکا به قدرت الهی و پشتیبانی مردم مسلمان، انقلاب اسلامی را بنا نهاد و در ادامه در دوران هشت ساله دفاع مقدس نیز با اقتدار حرکت کرد و تاکنون نیز برابر همه تحریم‌ها و تهدیدات عزتمندانه ایستاده‌ایم
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی بی‌شک از قدرت ایمان، تقوا و توکل امامین انقلاب و مردم ناشی شده است، تصریح کرد: ملت ایران در فتنه‌ها و اتفاقات اخیر نشان داده‌اند که با قدرت و اقتدار از نظام، انقلاب، اسلام و ولایت دفاع می‌کنند و در این مسیر تردیدی به دل راه نمی‌دهند.
نماینده سابق، ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: استکبار تصور می‌کرد که ملت ما با توجه به سختی‌ها و مشکلات کنونی در کشورمان به میدان نخواهند آمد؛ اما این حضور نشان می‌دهد ملت ما پشتیبان نظام و ولایت و اسلام هستند و مشکلات، آن‌ها را از نظام ناامید نمی‌کند.
میرعمادی با برشمردن نعمت‌های الهی خداوند در انقلاب اسلامی گفت: ولایت و مردم، اسلام، ایمان و ایستادگی از نعمت‌هایی است که خداوند به برکت انقلاب اسلامی به ما ارزانی داشته و باید تلاش کنیم تا این نعمت‌ها را شکرگزار باشیم.
وی با تأکید بر لزوم خنثی‌سازی تلاش دشمنان در ایجاد تفرقه و اختلاف در صفوف مردم و مسؤولان کشور تأکید کرد: همه باید مراقب و گوش به فرمان ولایت باشیم تا از توطئه‌های دشمنان به سلامت عبور کنیم و بدانیم که وعده الهی صادق است.
نماینده سابق، ولی فقیه در استان لرستان گفت: اگر خدا و ولایت را یاری کنیم، قطعاً خداوند متعال ما را یاری می‌کند؛ همان‌طور که از ابتدای انقلاب تاکنون این نظام و انقلاب را یاری کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار