۷ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی دیگر به اردبیل رسید

شهردار اردبیل گفت: ۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین برف‌روبی باقی‌مانده از ۱۸ دستگاه خریداری شده نیز در اختیار شهردار اردبیل قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۸۷
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

۷ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی دیگر به اردبیل رسید

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،محمود صفری،اظهار داشت: امسال با هزینه 50 میلیارد تومانی، 18 دستگاه ماشین‌آلات جدید برف‌روبی را خریداری کردیم که از این تعداد 7 دستگاه باقی‌مانده را نیز تحویل شهرداری اردبیل شد.

وی با بیان این‌که یکی از مشکلات شهرداری اردبیل در زمان بارش برف کمبود ماشین‌آلات و تجهیزات بود، افزود: با توجه به ضرورت تامین دستگاه‌های برف‌روبی برای شهرداری اردبیل از محل اعتبارات و منابع داخلی شهرداری 18 دستگاه لودر، گریدر و مینی‌لودر و تیغه‌های جدید برف‌روبی خریداری و در حال حاضر در اختیار شهردار قرار دارند.

شهردار اردبیل اضافه کرد: در کنار خرید ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین، 60 دستگاه‌ ماشین‌آلات برف‌روبی نیز تعمیر و بازسازی شده‌اند.

صفری ارائه خدمات بهتر و مطلوب به همشهریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خصوص در زمان بحران و بارش برف را یکی از اولویت‌های شهرداری اردبیل دانست و گفت: با توجه به این‌که سالیان سال ماشین‌آلات برف‌روبی جدید برای شهرداری خریدای نشده است بنابراین در این حوزه شاهد عقب ماندگی هستیم که با خرید ماشین‌آلات جدید همچنان این عقب‌ماندگی جبران نمی‌شود و برنامه‌ریزی‌ها خرید ماشین‌آلات برف‌روبی دیگر در دستور کار سال آتی شهرداری است.

وی گفت: در حال حاضر شهرداری با 80 دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی آماده ارائه خدمات در زمان بارش برف به همشهریان است، البته در صورت نیاز قطعا از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره خواهیم برد.

شهردار اردبیل از رایزنی‌ها جهت راه‌اندازی کارگاه تولید محلول یخ‌‌زدا با اعتبار یک میلیارد تومانی در اردبیل خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم جهت حفاظت از آسفالت معابر از کمترین نمک در برف‌روبی‌ها بهره ببریم و در همین راستا در نظر داریم با همکاری شهرداری تبریز کارگاه تولید محلول یخ‌زدا را بعد از بررسی‌های لازم راه‌اندازی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار