به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالروز فجر انقلاب؛

سازمان بسیج هنرمندان کردستان بیانیه صادر کرد.

سازمان بسیج هنرمندان کردستان بمناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالروز فجر انقلاب بیانیه داد.
کد خبر: ۹۴۹۱۴۲۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱


 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سازمان بسیج هنرمندان کردستان بمناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالروز فجر انقلاب بیانیه داد. در متن این بیانیه امده است:


وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ.
اینک در چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که یادآور حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی که در قرون اخیر بی سابقه بوده است ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، دوران دفاع مقدس، شهدای سلامت و شهدای حریم حرم آل الله به ویژه سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ سازمان بسیج هنرمندان کردستان، فرارسیدن فجر پیروزی و ۲۲ بهمن تماشایی امسال را به همه فجر آفرینان و مردم ولایتمدار و انقلابی استان کردستان بویژه جامعه هنری استان تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تأکید بر تلاش برای عملی کردن منویات رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، امید داریم که با گرامیداشت این ایام غرورآفرین و نیز تبیین ابعاد مختلف انقلاب برای جوانان و نسل‌های نو با بهره گیری از ظرفیت‌های هنری و هنرمندانه و شیوه‌های خلاقانه گام برداریم.
چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی جشن میگیریم که ایران عزیزمان طی بیش از چهار دهه گذشته، به برکت تحقق حکمرانی اسلام سیاسی ذیل لوای درایت های حکیمانه خمینی کبیر و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای و نیز حضور شعورمندانه مردم آگاه، افتخارات بی شماری را در حوزه های مختلف از جمله نظامی، امنیتی، پزشکی، علمی، ورزشی، عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان و... کسب کرده است.
این افتخارات بی بدیل در شرایطی حاصل شده که دشمنان ایران و انقلاب و نظام، این «چهار راه استراتژیک جهان» را تحت سنگین ترین تحریم های خود قرار داده و کماکان میدهند، به این امید که آرمان های انقلابی مردم دچار تخفیف و تضعیف شده و با خستگی و دلزدگی متروک بمانند؛ حاشا و کلا.
سازمان بسیج هنرمندان کردستان به نمایندگی از بسیجیان هنرمند جان برکف سراسر استان، ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و دعوت از آحاد مردم خصوصا هنرمندان برای حضور همه جانبه در راهپیمایی بزرگداشت این روز عزیز، بار دیگر عهد خود در استقامت بر آرمان های انقلاب اسلامی و نظام سیاسی برآمده از آن را یادآوری می کند و تصریح می دارد تا فرج حضرت حجت، فجرآفرینی ها ادامه خواهد یافت و خدمت خالصانه به مردم با قدرتی بیشتر و فزاینده تر، ادامه خواهد یافت؛ ان شاالله

هنرمندان بسیجی و بسیج هنرمندان کردستان

ارسال نظرات