پیام دختر دهه هشتادی کهگیلویه و بویراحمدی به استکبار جهانی در روز ۲۲ بهمن

دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد با تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع و حمایت همه جانبه از آرمان های امام راحل مصمم تر از همیشه تمامی توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران را نقش برآب خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۳۶۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

مریم انصاری راد، رئیس مجلس دانش آموزی دختران کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرگزاری بسیج و درآستانه چهل و چهارمین سالگرد شکوهمندانه انقلاب اسلامی ضمن تبریک سالروز پیروزی نور بر ظلمت برمجاهدان بیداردل و فجر افرینان گفت:یوم الله بیست و دوم بهمن ماه تداعی کننده عزم راسخ واراده پولادین ملت ایران در تغییر سرنوشت خود و کوتاه کردن دست اجانب از کشور است.
وی افزود: بازگو کردن و انتقال صحیح باید و نباید ها ،روایت وانچه در عظمت پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نقش داشت به نسل های کنونی و آینده یک وظیفه و مسئولیت خطیر است.
وی یاد و خاطرشهدای گلگلون کفن را گرامی داشت و اظهار کرد: مردم ایران از پیر و جوان ، زن و مرد در راه مبارزه با ظلم وستم از جان خود گذشتند و امروز برای تجدید پیمان با آرمان ها وارزش انقلاب باید راه و مسیرشان را ادامه دهیم.
مریم انصاری بیان کرد:دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد فرزندان انقلاب اند و با تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع و حمایت همه جانبه از آرمان های امام راحل مصمم تر از همیشه تمامی توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران را نقش برآب خواهد کرد.
وی ادامه داد:ملت عظیم الشان ایران بخصوص مردم شریف وشهید پرور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر باشرکت و حضور پرافتخار ومقتدرانه خود در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه در برابر جبهه شرک وکفر ایستادگی می کنند و مشت محکمی بر دهان دشمنان واستکبار جهانی خواهند زد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار