خبرهای داغ:

دعوت طلاب بسیجی شاهرود از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شاهرود_ اساتید، کادر و طلاب بسیجی خواهر پایگاه امام صادق (ع) حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود مردم را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ دعوت کردند.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۷۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

دعوت طلاب بسیجی شاهرود از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار بسیج، بیانیه دعوت اساتید، کادر و طلاب بسیجی پایگاه مقاومت بسیج مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شاهرود جهت حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اگر هر سال در احترام به مقام شامخ شهدا، و میثاق با راه امام راحل و بیعت با مقام عظمای ولایت، حماسه‌ی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را رقم می‌زدیم، امسال و در چهل و چهارمین طلیعه انقلاب اسلامی، گام‌ها و مشت‌ها و حنجره‌هایمان، انگیزه‌ای مضاعف خواهد داشت.
از آن رو که می‌دانیم کینه‌توزی دشمنان انقلاب، به سرکردگی استکبار، به اوج خود رسیده، و با استیصال تمام، بر طبل جدایی ملت از آرمان‌های انقلاب می‌کوبند؛ و اینگونه است که ما طلاب بسیجی حوزه‌های علمیه شاهرود در روز پرشکوه ۲۲ بهمن، بار دیگر در شکوه مندترین حضور تاریخی خود، به صحنه خواهیم آمد تا خواب باطل دشمن را با فریادهایمان، بر هم زنیم، می‌آییم تا محکم‌ترین سیلی ملت به گوش کینه توز و دشمنان نظام را به نظاره بنشینیم، می‌آییم  تا اردوگاه عناد بداند پس از آن همه فتنه و توطئه، اتحاد و انسجام ملی ما خدشه ناپذیر است و مردم مومن و متعهد، در مسیر حرکت به سمت تعالی و پیشرفت و حمایت ازمقام عظمای ولایت و نظام، همچون ۴۴ سال گذشته، ثابت قدم مانده اند. می‌آییم تا مثل همیشه ثابت کنیم انقلاب اسلامی از گردنه سنگین دیگری به سلامت عبور کرده است. می‌آئیم تا بگوئیم هر ترفند و حیله‌ای را در جاری حضور خود خواهیم شست و از بین خواهیم برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار