بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان البرز به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان البرز به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۰۹۸۲
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان البرز به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ كانَ زَهُوقاً

بیست و دوم بهمن ماه سال ۵۷ ، بهار پیروزی امت مظلوم و مسلمان ایران بر ستم و ظلم رژیم دیکتاتور و مستبد شاهنشاهی بود که این بهار وحدت آفرین برای ملت های مستضعف سرآغاز ویرانی ستون های استکبار جهانی و درهم شکسته شدن هیمنه مستکبران جهان است.

پیروزی پرافتخار انقلاب اسلامی ایران با اراده الهی به استقرار حاکمیت اسلام ، پشتوانه و خواست امت اسلامی در اوج سلطه جویی ابرقدرت های ظاهری سرانجامید و نشان داد ملت بصیر و هوشیار ایران دیگر به زیر یوق سلطه مستکبران جهانی نخواهد رفت.

انقلاب اسلامی مردم ایران نشان داد ، از ظلمت حاکمیت باطل خارج شده و مسیر نورانی تعالی الهی را انتخاب نموده اند.

اینک در چهل و چهارمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی دنیا شاهد این است بازیگر اصلی منطقه غرب آسیا جمهوری اسلامی ایران بوده و در جهان نمی توان قدرت اثرگذار حکومت اسلامی ایران را که مسلح به نیروی بی بدیل تصمیم گیری ملت آزاده خویش است را نادیده گرفت. امروز امت مسلمان ایران تحت تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز ، آماده تر از همیشه بدنبال تحقق بیش از پیش آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است و عدالت جویی و عدالت خواهی امروز ملت شهید پرور نشان می دهد حاکمیت اسلام همواره آرمان آگاهی و بیداری ملت ها را دنبال می نماید.

مظهر اجرای عدالت در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را ، هم می توان در محکومیت و مجازات مسئولان خائن و نفوذی که به عنوان ایادی مستکبرانند دید و هم در بخشش و عفو گسترده زندانیانی که فریب استعمارگران نوین دنیا که به دنبال تسخیر قلب و مغز ملت های آزاده و ظلم ستیز هستند را مشاهده کرد.

آنچه که ما متاسفانه در چند ماه گذشته در جریان فتنه ضدحجاب به عینه دیدیم ، عملیات و جنگ ترکیبی بود که جهانخواران ضدحقوق بشر و استعمارگر با سوء استفاده از مسائل و مشکلات داخلی که یا ناشی از ضعف در عملکرد فرهنگی و اقتصادی برخی مسئولان بوده یا با تهاجم مبتذل برای به حاشیه راندن فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و تداوم رویارویی اقتصادی با تحریم همه جانبه در جهت اهداف شوم و خوی جنایتکارانه غرب ، برای سلطه جویی و چپاول ثروت ملت قهرمان ایران و به بردگی کشاندشان بود.

عبور از بحران اخیر به لطف و مدد الهی و در سایه نصایح روشنگر رهبر حکیم انقلاب (مدظله العالی)، ملت غیور ایرانی را در پاسداری و حراست از دستاوردهای بی نظیر خود که ثمره فدارکاری فرزندان شهیدشان است، آماده تر و بیدارتر نمود.

جامعه همیشه در صحنه بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان البرز ضمن اعلام آمادگی حضور خود ، از عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه استان دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ که یاد و خاطر شهیدان عزیز انقلاب اسلامی را گرامی میدارد و چشمان طمع دشمنان طمع کار و جنایتکار جهان را کور می سازد شرکت نمایند.

والسلام علیکم/جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت
سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار