خبرهای داغ:

کلنگ‌زنی تقاطع سه سطحی میدان ولایت شاهرود یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهری در دهه فجر

شاهرود_ فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به اینکه طرح تقاطع سه سطحی میدان ولایت یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهری در دهه مبارک فجر است گفت: با تمام معاندین که سد راه پیشرفت و توسعه شهر می‌شوند برخورد قانونی می شود.
کد خبر: ۹۴۹۰۹۲۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

کلنگ‌زنی تقاطع سه سطحی میدان ولایت شاهرود یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهری در دهه فجربه گزارش خبرگزاری بسیج شاهرود، ابوطالب جلالی در آیین کلنگ‌زنی پروژه تقاطع سه سطحی میدان ولایت دذ دهه مبارک فجر با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی، شهردار، ریاست اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرستانی و شهری در محل آتش‌نشانی میدان ولایت برگزار شد، افزود: مطالبه‌گری جزو ارزشمندترین خواسته‌های مسئولان و شهروندان است، اما بداخلاقی‌ها در مطالبه‌گری حرف دیگری است که با آن برخورد جدی خواهد شد.
او با بیان اینکه مسئولان دلسوز که قلبشان برای پیشرفت و توسعه شهرستان می‌تپد در بین ما کم نیستند، ابراز داشت: در راستای اهداف بلند این عزیزان حمایت‌های خود را دریغ نخواهم کرد.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه امروز شاهرود در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و با اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ، چون زامیاد ۲، فولاد شاهد اشتغال‌زایی خوبی در بین جوانان این منطقه شده و خواهد شد، اظهار کرد: همه مسئولان باید با همکاری و کمک هم تلاش کنند تا سال‌های عقب‌ماندگی در این شهرستان جبران شود.
جلالی در پایان با اشاره به اینکه با مطالبه‌گرانی که دلسوز نظام و مردم هستند همکاری و با بداخلاقی‌های موجود که اقدامات مسئولان را کوچک نمایی کرده و سد راه قرار می‌گیرند برخورد جدی خواهد شد، عنوان داشت: اقدامات مسئولان از کوچک تا بزرگ باید به اطلاع مردم رسانده شود چراکه مردم ما حامی و قدردان زحمات هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار