خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

رسانه‌ها عدالت را برجسته و فضا را برای مفسدان ناامن کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گفت: رسانه‌ها عدالت را برجسته و فضا را برای مفسدان ناامن کنند.
کد خبر: ۹۴۹۰۸۶۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵

قزوین_ به گزارش بسیج، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین اظهار کرد: با عزیزانی که در کشور سوریه و ترکیه دچار حادثه زلزله شده‌اند، همدردی می‌کنیم. شرایط این عزیزان بسیار غم‌انگیز و دردآور است، از خدا می‌خواهیم مشکلات آنان را حل کند و ما هم برای حل مشکلات برادران و خواهران خود در این کشورها باید وظیفه خود را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: خداوند فرموده ای مردم به دنبال پیغمبران حرکت کنید، امام خمینی (ره) این رسالت را به خوبی انجام داد و عصاره کلام امام راحل این بود که همه ما باید پیرو انبیا باشیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: همه رسانه‌هایی که خود را فرزند انقلاب و امام خمینی (ره) می‌دانند و می‌خواهند رسالت انبیاء و ائمه اطهار (ع) را دنبال کنند، باید عصاره کارشان این باشد که به مردم بگویند از قرآن تبعیت کنید، از ولیّ امرتان که انسانی الهی و قرآنی است تبعیت کنید؛ این اصلی‌ترین پیام رسانه‌ای است که همه ما باید به آن توجه کنیم.

آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه باید با ابزار رسانه مبلغ رسالت‌های الهی باشیم، تأکید کرد: انجام کار برای دیده شدن و برای به دست اگر کسی برای اینکه مردم او را ببینند کاری انجام دهد و یا برای به دست آوردن مال، فانی می شود و فقط کاری که برای جلب رضای خدا انجام شود، ماندگار می شود و در قیامت دست انسان را می گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: در زمان شاه یک عده جوانمرد نظامی تصمیم گرفتند که یک کار ویژه انجام بدهند و 19 بهمن ماه سال 1357 با امام خمینی (ره) دیدار کردند، ما به یاد داریم که این کار در آن برهه از زمان چقدر خطرناک بود، آن‌ها آمدند و مورد عنایت و محبت امام خمینی (ره) قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: آن موقع همه نگاه مردم فقط به روزنامه‌ بود، یک روزنامه آمد عکسی از این دیدار را با آن شکوه ویژه انعکاس داد، این چنین شد که نگاه جامعه تغییر کرد، مردم امید پیدا کردند و دشمن هم امیدش را از دست داد، یعنی یک کار به‌جا و به‌موقع رسانه‌ای تا این اندازه توانست تأثیرگذار باشد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خیلی وقت‌ها شما هم شیرینی کار به‌جا و به‌موقع رسانه‌ای خود را حس کرده‌اید، ان‌شاءالله از این خلاقیت‌ها، نوآوری‌ها، به داد مردم رسیدن، عدالت را برجسته کردن و فضا را برای مفسدان ناامن کردن‌ها بیشتر ببینیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها