بنيادكارآفرينان گام دوم با انتشار بیانیه ای مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

بنيادكارآفرينان گام دوم با صدور بیانیه‌ای از مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید بیعت ولایت دعوت کرد.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۴۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

"سعيدشبانيان " رئیس بنيادكارآفرينان گام دوم  با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن به پاس احترام به شهدا  شهداي امنيت و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری تاکید کرد که این حضور به طور قطع منشاء یاس دشمنان انقلاب و تامین کننده امنیت و سلامت اجتماعی وآرامش مردم قدرتمند ایران عزیز خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک تحول بنیادین و از مهم ترین و تأثیرگذارترین رویدادهای سیاسی، اجتماعی جهان در نیمه دوم قرن بیستم به شمار می آید. این انقلاب براساس آموزه های اسلام ناب محمدی و الهام گرفتن  از ارزشهای شیعی بویژه نهضت عاشورا در عصر حاضر شیوه‌ی بدیعی برای مبارزه سیاسی _ اجتماعی بنیان نهاد که در پرتوی رهبری بزرگ‌ مردی چون امام خمینی (ره) اتفاق افتاد. این تحول الهی نه تنها اثری پایدار بر تاریخ معاصر ایران بر جای گذاشت، بلکه دامنه های فرهنگی و سیاسی آن جوامع دیگر را نیز در معرض دگرگونی قرار داد.

رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» اخیراً و برای چندمین بار موضوع قوی شدن و افزایش توانمندی‌های کشور برای مقابله با دشمنی‌ها را مطرح فرموده‌اند، بنا به فرمایش ایشان اگر کشور در همه عرصه‌ها قوی شود دیگر دشمنی‌ها در مسیر حرکت کشور اختلال ایجاد نمی‌کند و بنابراین افزایش قدرت و توانمندی‌های کشور در ابعاد مختلف، تنها راه دفاع از انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

بی تردید هر قدمی که در راه حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و رفع دغدغه های مردمی ازجمله ايجاد اشتغال وحمايت از كار آفرينان  برداشته می شود، گامی به سوی مبارزه با کفر و استکبار ايجاد انگيزه در دل جوانان،ونااميدي دشمنان  است

ما درماه هاي گذشته شاهد يك جنگ تركيبي عظيم بوديم ،كه تمام تمركز آن خشک كردن ريشه اميد دردل جوانان بود ،مساله مهمي كه حضرت آقا بارها روي آن تاكيد داشتند (افزايش روحيه و اميد واقع بينانه)و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان نماد اتحاد ملی وظیفه هر ایرانی در خنثی سازی توطئه ها علیه نظام اسلامی و امری مقدس محسوب شده ودر شرايط كنوني  تاثیر بسزایی در ناکام گذاشتن  دشمنان ملت ایران خواهد داشت. انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد ملت ایران است و مختص یک گروه یا مذهب خاصی نیست و همه مردم ایران با سلایق و مذاهب مختلف در شکل گیری آن نقش داشته و دارند.

"بنياد كارآفرينان گام دوم "سنگربان خط مقدم جبهه اقتصاد كشور،امیدوار است در گام دوم انقلاب، نظام اسلامی با جلب مشارکت همگانی و بهره گیری از ظرفیتهای داخلی کشور وحمايت ازكار وكارآفريني به معناي واقعي كلمه بپردازد. با آرزوی تحکیم روزافزون مبانی انقلاب اسلامی و با تاکید بر اتحاد و همیاری پایدار وتمركز روي   «جهاد تبيين»بعد از آنکه رهبر انقلاب فرمایش کردند، مواظب باشیم جای جلاد و شهید را عوض نکنند؛ یک خط مشی جدید برای احاد مردم ایران اسلامی تعریف گردید و تکلیف جديدي براي همه دغدغه مندان مشخص شد واين تكليف الان در اين شرايط سنگين ومهم تراز هر زمان ديگر أست

امروزه این سطح از فرمایشات رهبری در ابعاد مختلف بیش از قبل نمود پیدا کرده است و تلاش دشمنان از تخریب چهره پر عظمت انقلاب اسلامی گرفته تا تضعیف نیروهای پر تلاش ارزشی را شامل می شود. دشمن همواره سعی دارد که چهره پر برکت نظام اسلامی را به یک نظام غیرمفید و ضرر زننده به ملت ایران و حتی اسلام معرفی کند و به جای آن نسخه های باطل گذشته را معرفی کند و یا یک نیروی پر تلاش ارزشی را با تبلیغات مسموم خود تبدیل به چهره منفور نماید، یا چهره منفور دیگر را مطلوب جامعه گرداند و چنانچه نیروهای انقلاب از راهنمایی ولی خود عقب بمانند جبران آن یا ممکن نخواهد بود و یا با مشقات زیادی همراه خواهد شد.

بنياد جهادي كارآفرينان گام دوم از عموم ملت ایران برادران وخواهران دعوت  می کند در حماسه انقلابی 22 بهمن، که نماد واقعی   اقتدار، پایبندی و باورمندی خود به "استقلال ، آزادی، جمهوری اسلامی" شهدا ،مدافعان وطن ،مدافعان حرم و به ویژه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» است، در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور فراگیر داشته باشند.

     

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار