همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر صورت گرفت:

افتتاح ۸ طرح ورزشی در آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر از ۸ طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۸۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با نهمین روز از دهه مبارکه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۸ طرح ورزشی در آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز با مشارکت خیرین، اداره کل آموزش و پرورش فارس و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰میلیارد ریال احداث و به پهره برداری رسید.
مدیرکل سامان دهی فضا و تجهیزات سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور در این آئین گفت: در دهه فجر امسال ۱۱۰۰ پروژه را با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
محمد امین مهرورز افزود: در حال حاضر روزانه در فارس ۶ کلاس در حال ساخت داریم.
وی سرانه فضای آموزشی در استان فارس ۵ و ۹ دهم درصد اعلام و عنوان کرد و افزود: سرانه ورزشی در این استان بالاتر از میانگین کشوری است.
مدیرکل سامان دهی فضا و تجهیزات سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۹۸ پروژه در استان فارس افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: بیش از ۴۰۰ پروژه در این استان همچنان در دستور کار قرار دارد.
مهرورز خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش برای احیای فضاهای پرورشی عزم جدی وجود دارد.
چمن مصنوعی هنرستان فنی شهید مطهری، چمن مصنوعی آموزشگاه سعدی، سالن ورزشی دیانت، سالن ورزشی احسان، سالن شطرنج آموزشگاه اسدالله پروا چمن مصنوعی آموزشگاه فضیلت چمن مصنوعی آموزشگاه توحیداز جمله ۸ پروژه ای بود که امروز به بهره‌برداری رسید.
شایان ذکر است: در این مراسم که به صورت نمادین در آموزشگاه دیانت ناحیه دو شیراز برگزار شد ، محمدخلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس، جعغر قادری؛ نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، شیبانی؛ فرماندار شیراز، میرزایی؛ مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، و ... حضور داشتند و تعدادی بسته ورزشی به برخی مدارس اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار