هنرمند بسیجی استان قزوین؛ علی انصاری؛ به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت:

بی تردید دشمنان نظام، انقلاب و مردم ایران پاسخ بی نظیر و سختی را پس از حضور پرشور مردم دلیر ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافت خواهند کرد.

ما تعزیه خوانان به عنوان قطره ای از اقیانوس بی کران امت بپاخاسته اسلامی ایران ، با تاسی از مقتدای خویش حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای به پاس #چهل_و_چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخنده فجر، مشتاقانه همگام با مردم با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می نماییم.
کد خبر: ۹۴۹۰۴۹۷
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

هنرمند بسیجی استان قزوین؛ علی انصاری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: بی تردید دشمنان نظام، انقلاب و مردم ایران پاسخ بی نظیر و سختی را پس از حضور پرشور مردم دلیر ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافت خواهند کرد. دیگر نمی‌گذاریم انقلاب به دست نااهلان بیافتد... دیگر نمی‌گذاریم جریان بزدل، غربگرا و غرب شیفته در بدنه ی انقلاب نفوذ کند دیگر نمی‌گذاریم انقلاب اسلامی جولانگاه فتنه و فتنه گران بشود دیگر نمی‌گذاریم نان اسلام و انقلاب را بخورند و نمکدانش را بشکنند دیگر نمی‌گذاریم از آزادی های جمهوری اسلامی استفاده کنند و علیه همین نظام لجن پراکنی کنند دیگر نمی‌گذاریم تبعه های انگلیس و آمریکا و کانادا و.... بر این مردم سروری کنند یعنی قرار نیست #زهرجام دیگری رقم بخورد... لذا ما تعزیه خوانان به عنوان قطره ای از اقیانوس بی کران امت بپاخاسته اسلامی ایران ، با تاسی از مقتدای خویش حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای به پاس #چهل_و_چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخنده فجر، مشتاقانه همگام با مردم با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نموده و بار دیگر به مستکبرین عالم و سرسپردگان داخلی آنان اعلام می کنیم که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهیم نشاند.

ارسال نظرات