برگزاری یادواره ۳۶۷ شهید گچساران + ( تصاویر)

یادواره ۳۶۷ شهید گچساران با حضور معاون بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۳۳۹
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گچساران سرهنگ امیر حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران در یادواره ۳۶۷ شهید این شهرستان اظهار کرد: یاد و خاطره ۳۶۰ شهید و ۷ شهید گمنام این شهرستان و حجت الاسلام متقی کاشانی را گرامی می داریم.
وی بیان کرد: شهدا خون خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه ایران اسلامی و آرمان های انقلاب فدا کردند.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: ما امنیت و اقتدار خود را مدیون خون شهدا هستیم.
حجت الاسلام حجازی امام جمعه گچساران نیز عنوان کرد: یاد ۳۶۷ شهید والامقام گچساران و پدر شهیدان عالم بزرگی که رزمندگان را بدرقه جبهه های حق علیه باطل می کرد را گرامی میداریم.
وی افزود: شهدا چه کردند که مورد عنایت خاص اهل بیت قرار گرفتند آنها که فرشته نبودند بلکه بچه های این مرز و بوم بودند و تعداد محدودی سعادت آن را داشتند.
امام جمعه گچساران بیان کرد: کسانی که در راه خدا تلاش کرده و ایمان داشتند آنها الگو می شوند،شهدا مسیر راه امام‌حسین( ع ) را ادامه دادند .
حجت الاسلام حجازی اضافه کرد: مسئولان و همه باید برنامه ریزی کرده و مهندسی فرهنگی ترسیم کنید ،ریل گذاری برای آینده جوانان و توسعه و پیشرفت آنها را انجام دهید.
وی ادامه داد: در حال حاضر فضای مجازی باعث کند شدن پیشرفت آنها شده است،به جوانانی که دوران فقر و فلاکت و نادانی در زمان طاغوت را ندیدند بگویید که در آن زمان شرف و رفاه و آسایش نبود و نظام جمهوری اسلامی برای ایران چه اقداماتی را انجام داده است برکات نظام را برای جوانان بازگو کنید.
امام جمعه گچساران اظهار کرد: باید وقت را برای کار کردن برای جامعه گذاشت،در همه میادین تلاش کرده و برای کار در جامعه قدم بردارید.
حجت الاسلام حجازی خاطرنشان کرد: در بازار و کوچه و مدرسه و دانشگاه و هرجایی مسئولان ومردم به وظیفه در خصوص حجاب و عفاف خود عمل نمی کنند که باید در تبیین عفاف و حجاب بیشتر کار انجام شود.

یادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچسارانیادواره ۳۶۷ شهید در گچساران

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار