بمناسبت ایام الله دهه فجر؛

جشن عشایر شرهانی با حضور مردم ومسئولین برگزار شد

بمناسبت ایام الله دهه فجر جشن عشایر شرهانی با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران، معاون سیاسی فرماندار، فرمانده سپاه دهلران و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۹۴۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر صادقی در جمع عشایر منطقه شرهانی با تبریک دهه فجر گفت:امروز در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که عشایر عزیز که به گفته امام راحل ذخایر انقلاب هستند در مرز‌ها در کمال امنیت مشغول فعالیت دامداری هستند.

وی به نقش عشایر در تولیدات دامی اشاره و افزود: نقش عشایر در اقتصاد و تولیدات دامی برجسته است و علاوه بر تامین مایحتاج خود در تامین مایحتاج جامعه نیز نقش آفرینی می‌کنند.

سید محسن موسوی امام جمعه دهلران هم با تبریک ایام الله دهه فجر بر ضرورت تسریع در خدمت رسانی به عشایر تاکید کرد و افزود:زکات فریضه الهی است باید در پرداخت ان توجه شود، چون در موضوعات عام المنفعه هزینه می‌شود و به پاس شکر گذاری و شکر نعمت در پرداخت زکات بیش از پیش همت کنید.

نوروزی رئیس اداره زکات استان هم گفت: هدف احیای زکات است و زکات جمع آوری شده در هر منطقه هزینه کار‌های عمرانی و عام المنفعه در همان منطقه می‌شود.

حسنی مسئول زکات دهلران هم گفت:از عشایر عزیز خواستاریم در پرداخت زکات برای عمران و ابادانی مناطق خود توجه کنند

جامخانه بخشدار موسیان هم گفت:عشایر منطقه شرهانی ۲۰هزار دام سبک و۵هزار دام سنگین دارند که نیازمند کارت چرا هستند.

دارابی رئیس شبکه دامپزشکی دهلران هم گفت:آغاز واکسیناسیون تب برفکی، بیماری یابی در سطح گله، ویزیت رایگان برای دام ومشاوره در خصوص افزایش بهره وری با حضور نیرو‌های جهادگر بسیج نظام مهندسی کشاورزی و دامپزشکی به عشایر انجام شد.

قرائت شعر محلی و یزله عربی از دیگر برنامه‌های جشن عشایر شرهانی در دهلران بود.


جشن عشایر شرهانی با حضور مردم ومسئولین برگزار شد

ارسال نظرات