دارا در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران:

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان باید منشا و مبدا اصلی سند تحول بنیادین در دانشگاه باشد

انتظار می‌رود بسیج  اساتید در دانشگاه فرهنگیان با ظرفیت نخبگانی و پتانسیلی که دارد و با جهاد علمی، در راستای تحقق منویات و فرامین امامین انقلاب مجاهدت کند و با ارائه راهکارهای عملی منشا و مبدا اصلی سند تحول بنیادین در دانشگاه باشد.
کد خبر: ۹۴۸۹۸۶۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان در پردیس شهید چمران ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تسلیت وفات حضرت زینب کبری(س)اظهار داشت: رویکرد اصلی بسیج اساتید در دانشگاه‌ها در چهار عرصه علمی، پژوهشی، معرفت و بصیرت افزایی و تبیین گری خلاصه می‌شود.

رئیس بسیج اساتید تهران بزرگ  با تاکید بر جایگاه ارزشمند و ظرفیت عظیم بسیج اساتید، گفت: امامین انقلاب به کرات و در بیانات متعدد مسئولان را نسبت به بسیج و بسیجیان را نسبت به وظایفشان متوجه کرده و متذکر شده‌اند. بارها اهمیت این سنگر را یادآورشده و بر استفاده از ظرفیت بسیج و این جریان مقدس در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرده‌اند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ با یادآوری نقش بی بدیل دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت افزود: انتظار می رود بسیج  اساتید در دانشگاه فرهنگیان با ظرفیت نخبگانی و پتانسیلی که دارد و با جهاد علمی، در راستای  تحقق منویات و فرامین امامین انقلاب مجاهدت کند و با ارائه راهکارهای عملی منشا و مبدا اصلی سند تحول بنیادین در دانشگاه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار