خبرهای داغ:

یادواره شهدای بخش آواجیق در چالدران برگزار شد

یادواره شهدای بخش آواجیق چالدران با حضور علما و روحانیون، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و جانبازان، ایثارگران در مسجد روستای عرب‌دیزج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۲۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر حیدرزاده یک کارشناس علوم دینی و معارف اسلامی، امروز 18 بهمن در یادواره شهدای بخش آواجیق چالدران که در مسجد روستای عرب‌دیزج این شهرستان برگزار شد، گفت: شهدا و خانواده بزرگوارشان سرمایه بزرگی برای ملت ایران هستند، که نباید یاد و خاطره آنها را فراموش کنیم.

وی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی امروز خطرناک‌تر از تهاجم نظامی است، افزود: امروز دشمنان به دنبال آن هستند، که مردم را نسبت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی بی‌تفاوت کنند، دراین‌راستا برای مقابله با توطئه و سناریوهای دشمنان به جهاد تبیین نیاز است.

 حجت‌الاسلام حیدرزاده با اشاره به اینکه امروز قدرت بزرگی به نام دین اسلام با سرعت در حال گسترش است، افزود: دین اسلام هیمنه دشمنان به ویژه استکبار جهانی را درهم شکسته است.

وی با بیان اینکه در چهل و چهارمین سال از بهار پیروزی انقلاب باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای اقشار مختلف مردم به درستی تبیین کنیم، اضافه کرد: در این صورت می‌توان نسل‌های جدید را با انقلاب همراه و همدل کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار