فرمانده سپاه بابل:

افراد با بصیرت امام شناس و زمان شناس هستند

فرمانده سپاه بابل گفت: بصیرت به تعبیر رهبر معظم انقلاب قطب نماست و کسانی که بصیر هستند دشمن شناس، امام شناس و زمان شناس هستند.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۱۲
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

افراد با بصیرت امام شناس و زمان شناس هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مهرداد بابایی فرمانده سپاه شهرستان دیروز  در جمع معتکفین شهر بابل و امیرکلا گفت: این فرصت را باید قدر دانست،چرا که  خیلی‌ها مثل شما هستند که فرصت برایشان ایجاد نشد، اما شما آمدید در این مکان مقدس با خود و خدای خودتان خلوت کردید.

فرمانده سپاه بابل با بیان اینکه در ایام‌الله دهه مبارک فجر قرار داریم، اضافه کرد: کشور ما ایران قبل از پیروزی انقلاب متاسفانه جز کشور‌های سلطه پذیر بود آمریکا‌هایی و غربی‌ها ایران را حیات خلوت خودشان می‌دانستند هر کس را می‌خواستند بعنوان شاه انتخاب می‌کردند و هر کاری که دلشان می‌خواست در این کشور انجام می‌دادند.

سرهنگ بابایی خاطرنشان کرد: اما جوانان غیور این کشور با بصیرت خودشان اجازه ندادند و جلوی رژیم منحوس شاهنشاهی ایستادند.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: یکی از ویژگی‌هایی که یک مومن در خود نهادینه کند بصیرت است، بصیرت به تعبیر رهبر معظم انقلاب قطب نماست و کسانی که بصیر هستند دشمن شناس، امام شناس و زمان شناس هستند.

فرمانده سپاه بابا اذعان داشت: اگر این سه ویژگی که برای اهل بصیرت هست را رعایت کنیم سرباز امام زمان (عج) خواهیم بود.

سرهنگ بابایی خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام هر دفعه به بهانه‌ای مردم را در مقابل نظام قرار می‌دهند، یک زمان از طریق نفوذ فرهنگی و یک زمان به بهانه اقتصادی و نمونه‌اش همین فتنه اخیر کشور، که از جوانان ما سوء استفاده کردند و جوانان را ابزار قرار دادند که الحمدالله با بصیرت همین مردم از بین رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار